اخبار خوزستان

لزوم تشکیل کمیته ویژه کنکور در دزفول برای ارتقای جایگاه علمی


به گزارش خبرنگار مهر، عظیم سرافراز پیش از ظهر امروز دوشنبه در اولین جلسه شورای آموزش وپرورش دزفول اظهار کرد: متاسفانه در تمام این سالها، اقدامات لازم برای بهبود جایگاه دزفول در عرصه کنکور صورت نگرفته است.

وی، خواستار تشکیل کمیته ویژه کنکور با حضور کارشناسان مجرب در آموزش و پرورش دزفول شد و افزود: کنکور مسئله ساده ای نیست که صرفا به چند دقیقه گزارش کار در مورد آن بسنده کنیم بلکه لازم است کمیته مذکور تشکیل و هر هفته و یا ماهیانه جلسات مدونی را برای شناسایی نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و ارائه راهکاربرای پیشرفت دانش آموزان برگزار کند.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول همچنین عنوان کرد: باید این کمیته همانند سایر کمیته های موجود در شهرستان مثل کمیته دهه فجر، چهارم خرداد و اربعین حتی به فکر تامین بودجه و نیازهای مالی نیز باشد و تمام دستگاه ها نیز موظف به همکاری در این زمینه باشند.

سرافراز، همچنین در خصوص مطالبه این شورا مبنی بر عدم پرداخت پنج درصد سهم آموزش وپرورش از عوارض ساختمانی شهرداری نیز گفت : قطعا در هفته آینده جلسه ویژه ای با حضور مسئولان مربوطه و با مستندات قانونی در شورای شهر برگزار خواهد شد تا این ماجرا به درستی تعیین تکلیف شود.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا