اخبار خوزستانتیتر دوستون وسطورزشی

کاندیدای ریاست هیئت فوتبال خوزستان مدعی شد: انتخابات هیئت فوتبال خوزستان مهندسی شده است

به گزارش خبرنگار خوز۲۴ لفته دورکوندی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: انتخابات مجمع هیئت رییسه فوتبال خوزستان که قرار بود ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شود به دلایلی لغو شد و با توجه به این که ابهامات زیادی در این باره وجود دارد هیچگونه اطلاع رسانی درباره علت لغو ناگهانی انتخابات هیئت فوتبال صورت نگرفت.
وی افزود: برای برگزاری هر انتخاباتی باید کمیته یا ستادی برای اطلاع رسانی و رفع ابهامات و پاسخگویی به سوالات کاندیداها باشد که نیست.
کاندیدای انتخابات ریاست هیئت فوتبال خوزستان تصریح کرد: هنوز علت به تعویق افتادن انتخابات هیئت فوتبال خوزستان برای من مشخص نیست و هیئت فوتبال استان تاکنون به صورت شفاف علت آن را اعلام نکرده و اداره کل ورزش و جوانان هم در این خصوص شفاف سازی نکرده و توضیحی هم نداده است.
دورکوندی یادآور شد: اطلاع رسانی درباره علت لغو انتخابات هیئت فوتبال وظیفه ذاتی هییت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان است.
وی مدعی شد: دخالت هیئت فوتبال در انتخابات مجمع علامت سوال بزرگی است.
کاندیدای ریاست هیئت فوتبال خوزستان با اشاره به سوابق کاری خود در فوتبال، اضافه کرد: ۳۵ سال در فوتبال استان سابقه دارم اما چند سالی است که به دلیل مشغله کاری و جو حاکم بر فوتبال از آن دور بودم.
دورکوندی بیان کرد: نوعی بی انگیزگی و سلیقه بر فوتبال استان حاکم شده است و تماشاگران و پیشکسوتان با فوتبال قهر کرده اند.
وی ادامه داد: احساس کردم با ظرفیت هایی که در فوتبال خوزستان وجود دارد می توان به پیشرفت آن کمک و خدمت کرد.
کاندیدای ریاست هیئت فوتبال خوزستان گفت: باید فکر جدیدی وارد فوتبال شود تا اهالی فوتبال را با آن آشتی دهد.
وی با اشاره به برنامه های خود برای هییت فوتبال خوزستان، افزود: برنامه من احیای فوتبال اهواز است و هیئت فوتبال اهواز نتوانسته خود را از زیر سایه هیئت فوتبال خوزستان خارج کند.
دورکوندی با بیان این که مدیریت فوتبال در خوزستان سنتی و عقب مانده است، گفت: در مدارس فوتبال مهارت آموزش داده نمی شود و معضل فوتبال خوزستان و کشور عدم مهارت است.
کاندیدای ریاست هیئت فوتبال خوزستان تصریح کرد: همه باید با شرایط برابر وارد رقابت شوند.
وی با اشاره به برخی شایعات مبنی بر اینکه گزینه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و استانداری است، یادآور شد: کاندیدای هیچ نهاد و سازمانی نیستم و کاندیدای یک جریان و پیشکسوتان و ریش سفیدان فوتبال هستم.
دورکوندی گفت: با کسی ائتلاف نمی کنم و به نفع کسی هم کنار نمی روم.
کاندیدای ریاست هیئت فوتبال خوزستان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر شائبه مهندسی انتخابات هیئت فوتبال خوزستان: با توجه به مسائلی که می بینم انتخابات هیئت فوتبال استان مهندسی شده است.
وی با بیان این که پیشکسوتان فوتبال مرا به آمدن تشویق کردند، گفت: هنوز نمی دانم اعضای مجمع هیئت فوتبال چه کسانی هستند و حتی متولی کار هم مشخص نیست.
دورکوندی تصریح کرد: حق مسلم کاندیداها است که بدانند چه کسانی در مجمع هیئت فوتبال صاحب حق رأی هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا