اخبار خوزستان

گله‌مندی ذرت کاران اندیمشک از عدم دریافت مطالبات


به گزارش خبرنگار مهر، ‌کرم صرفه‌جو نیز عصر امروز در ششمین جلسه شورای کشاورزی اندیمشک با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌ها در شهرستان تصریح کرد: باید قوانین ابلاغی را بانک‌ها به طور کامل در شهرستان اندیمشک مدنظر قرار داده و مجموعه مدیران شهرستان با جدیت تمام به دنبال تحقق مطالبات به حق شهروندان باشند.

وی، یکی از دغدغه‌های مهم کشور را بحث اشتغال دانست و افزود: بانک‌ها باید در زمینه تولید و ایجاد اشتغال در همه زمینه‌ها به ویژه حوزه کشاورزی برابر قوانین باید در خدمت شهروندان باشند.

معاون فرماندار اندیمشک گفت: کشاورزان از سرمایه‌های مهم جامعه در کشور و به ویژه در منطقه شمال خوزستان محسوب می‌شوند از این رو باید در شورای کشاورزی با برگزاری جلسات تخصصی، مشکلات و مطالبات کشاورزان ریشه‌یابی و رفع شود.

صرفه‌جو، یکی از نگرانی‌های کشاورزان در شهر آزادی از توابع بخش مرکزی شهرستان اندیمشک را عدم دریافت بخشی از مطالبه خود دانست و افزود: متأسفانه به ازای هر کیلو ذرت مبلغ یک هزار و ۱۰۰ تومان به کشاورزان می‌بایست پرداخت شود که از این مقدار مبلغ ۷۰۰ تومان پرداخت و ۴۰۰ تومان دیگر از مطالبات این افراد پرداخت نشده و اسباب گله‌مندی کشاورزان در شهر آزادی را به دنبال داشته است.

صرفه‌جو در پایان هدف از برگزاری جلسات شورای کشاورزی را پیگیری و برنامه‌ریزی در جهت رفع مطالبات کشاورزان نام برد و افزود: باید با ارائه برنامه در مسیر احقاق مطالبه کشاورزان و رسیدن به نقطه مطلوب در جهت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید گام‌های مهم برنامه‌ریزی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا