اخبار خوزستانتیتر دوستون وسطفرهنگی

دومین جشنواره فجر استانی تئاتر خوزستان آغاز به کار کرد

به گزارش خوز ۲۴ محمد جوروند در آیین افتتاحیه این جشنواره در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: در این دوره از جشنواره از نظر کمی و کیفی نمایش های فاخر استانی و کشوری برای نمایش در این استان انتخاب شده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: هماهنگی مجموعه و همراهی هنرمندان استان باعث شده خوزستان به یکی از قطب های مهم کشور در حوزه تئاتر تبدیل شود و در این جشنواره بر خلاف دوره گذشته علاوه بر میزبانی، مشارکت و حضور فعالی هم در جشنواره داشته باشیم

دومین جشنواره فجر استانی تئاتر خوزستان از ۱۶ تا ۲۱ دی ماه همزمان در شهرهای اهواز، بهبهان، اندیمشک، امیدیه، دزفول و شوش برگزار می شود.
در این جشنواره ۱۶ گروه نمایشی از شهرهای تهران، گچساران، اراک ، اهواز، بهبهان، اندیمشک، امیدیه، دزفول، ماهشهر، شوشتر و شوش شرکت دارند که ازاین تعداد، پنج گروه برگزیدگان فجر و ۱۱ گروه بزگزیده جشنواره های مختلف استان هستند.
اختتامیه این جشنواره همزمان با جشنواره گل نرگس بهبهان، روز جمعه ۲۱ دی ماه در این شهرستان برگزار می شود.
امسال هفت گروه نمایشی از خوزستان در جشنواره تئاتر فجر کشور حضور دارند و خوزستان پس از تهران و خراسان رضوی بیشترین حضور را دراین رویداد هنری دارد.
نخستین جشنواره فجر استانی تئاتر خوزستان، سال گذشته از هشت تا ۱۵ دی ماه در هفت شهر استان برگزار شده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا