ایران و جهان

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران خبر داد ترافیک نیمه‌سنگین محورهای استان تهران به سمت شهرهای شمالی

سیاوش محبی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: در حال حاضر، شاهد بار ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم در محور هراز به سمت استان‌های شمالی هستیم.

وی گفت: تردد وسایل نقلیه در محور فیروزکوه نیز نیمه‌سنگین و در شهرهای عبوری این محورها مانند جاجرود، آزادراه تهران- پردیس، منطقه گیلاوند و فیروزکوه بار ترافیکی سنگین اما روان گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد در محور امام رضا (ع) و حرم به حرم نیز نیمه‌سنگین است و مشکلی در آمدوشد خودروها وجود ندارد.

محبی ادامه داد: خوشبختانه حادثه خاصی در محورهای شرق استان به وقوع نپیوسته و در صورت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط مسافران این روند ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: به رانندگان توصیه می‌شود با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفر خوبی را برای خود و دیگر همسفرانشان رقم بزنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: مسافران با مدیریت زمان سفر می‌توانند از ورود به ترافیک‌های مقطعی و سنگین جلوگیری کنند.

محبی افزود: رانندگان در صورت ورود به ترافیک سنگین با صبر و شکیبایی رانندگی کرده و از سرعت، سبقت و تجاوز به حاشیه جاده خودداری کنند زیرا مأموران راهور با آمادگی صددرصدی در محورها حضور دارند و با رانندگان متخلف برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ج/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا