ایران و جهان

جهانگیری بگوید فسادهای کشف نشده دولت اصلاحات توسط رئیسی چه بوده است

قاسم جعفری عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به مناظره روز گذشته نامزدهای ریاست جمهوری گفت: روز گذشته آقایان دولتی در مناظره سوم به رئیسی انتقاد کردند و در رابطه با اینکه چرا سازمان بازرسی کشور که در رابطه با تخلفات دولت گذشته کاری انجام نداده است، ایراد گرفتند.

وی گفت: جهانگیری به عملکرد رئیسی در سازمان بازرسی انتقاد می‌کند در حالیکه تاریخ نشان می‌دهد آقای رئیسی از ۷۵ تا ۸۵ در سازمان بازرسی بوده است. با این وجود مشخص می‌شود جهانگیری که در دولت اصلاحات بوده از فسادهایی خبر داشته که سازمان بازرسی آن را کشف نکرده است.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: اگر جهانگیری عدم کشف فساد  در زمان اصلاحات را پای کم‌کاری سازمان بازرسی آن زمان گذاشته است، پس باید امروز بگوید این فسادها را کسانی در دولت اصلاحات انجام داده‌اند که سازمان بازرسی با مدیریت رئیسی نتوانسته آن‌ها را کشف کند؟

عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی افزود: ما از جهانگیری می‌خواهیم فسادهایی را که می‌گوید و شاکی است سازمان بازرسی در زمان رئیسی آن را کشف نکرده را برای مردم بیان کند.

جعفری افزود: روحانی می‌گوید دولت قبل مشکلاتی داشت و دستگاهی که رئیسی جزو آن است نتوانسته آن را کشف کند و جلوی آن را بگیرد. این در حالی است که در زمان دولت قبل پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی بود و وی الان وزیر دولت یازدهم است.

این استاد دانشگاه گفت: سوال ما این است که چرا روحانی فردی را که نتوانسته فسادهای دولت قبل را کشف کند امروز به عنوان وزیر دولت انتخاب کرده است. جهانگیری و روحانی باید به این ۲ سوال پاسخ دهند تا برای مردم مسئله کمی روشن شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا