ایران و جهان

گزارش ۱۰۰ روزه روحانی با فضای فعلی کشور مطابقت ندارد/ کسری بودجه در دولت یازدهم رکورد زد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، عبدالله رضیان عصر امروز در جمع خبرنگاران به ارائه عملکرد ۱۰۰ روزه روحانی٬ رئیس‌جمهور دولت دوازدهم اشاره و اظهار کرد: گزارش ارائه شده و آمارها بیشتر امیدوارکننده بود و فضای کشور این چنین نیست.

وی افزود: گزارش ۱۰۰ روزه رئیس جمهور را به‌صورت کامل و کارشناسانه گوش کردم و نگاه مجلس این بود که اعداد و ارقام اعلام شده آن چیزی نیست که در جامعه می‌بینیم و وجود دارد.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که در جامعه و در حوزه‌های مختلف چالش‌هایی وجود دارد و دولت باید فضای کلان کشور را ساماندهی کند.

وی با بیان اینکه دو اشکال مهم و اساسی در اقتصاد کشور داریم٬ اظهار کرد: ۱۲ چالش مهم در کشور داریم که ما را تهدید می‌کند که یکی از آنها مبحث منبع درآمدی دولت است.

رضیان بیان کرد: در سال ۱۳۹۴ بالاترین کسری بودجه را در کشور داشتیم که ۵۴ درصد بود و این کسری در سال گذشته به ۴۲ درصد رسید و امسال تاکنون ۳۰ درصد کسری بودجه داریم.

انتهای پیام/ی


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا