اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسط

رئیس کانون وکلای خوزستان خبر داد: ۷۵ وکیل جدید در خوزستان جذب می‌شوند، حضور در فعالیت های اجتماعی شرط تعامل با مردم

رئیس کانون وکلای خوزستان گفت: در سوم آذر ماه امسال آزمون وکالت از سوی سازمان سنجش برگزار می‌شود که از این طریق ۷۵ وکیل جدید در خوزستان جذب می‌شوند.
به گزارش خبرنگار خوز۲۴ نوال نزاری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: کانون وکلای خوزستان به صورت شورایی اداره می‌شود و ۵ نفر عضو اصلی هیئت رئیسه و سه عضو علی البدل نیز دارد.
وی با بیان اینکه اگر بخواهیم با مردم بیشتر تعامل داشته باشیم باید در فعالیت‌های اجتماعی آنها بیشتر حضور یابیم، افزود: از هر ایده‌ای که به نفع مردم باشد در چارچوب قانون حمایت می‌کنیم.
رئیس کانون وکلای خوزستان تصریح کرد: در سوم آذر ماه امسال آزمون وکالت از سوی سازمان سنجش برگزار می‌شود که از این طریق ۷۵ وکیل جدید در خوزستان جذب می‌شوند.
نزاری با بیان اینکه کانون وکلای خوزستان سال ۸۱ از مرکز مشاوران حقوقی قوه قضاییه منفک شد، گفت:
یکی از مهمترین مسایلی که با آن روبه‌رو بودیم نبود مکان استقرار بود، این مشکل با کمک همکاران حل شد و مدتی در منطقه کیان‌پارس، مدتی هم در منطقه کیان‌آباد مستقر بودیم و بعد از آن توانستیم مکان حاضر را بسازیم و به صورت دائمی مستقر شویم.
وی اضافه کرد: یکی از فعالیت‌های ما راه اندازی کمیسیون کارآموزی بود تا وکلایی که تازه جذب می‌شوند در یک دوره ۱۸ ماهه آموزش‌های لازم در این زمینه را فرا بگیرند.
رییس کانون وکلای خوزستان بیان کرد: یکی از اقدامات و برنامه های ما راه اندازی دادگاه و دادسرای ویژه وکلا است که در این دادگاه و دادسرا به شکایات احتمالی مردم از وکلای استان رسیدگی می‌شود.
نزاری با بیان اینکه انتخابات کانون وکلا هر ۲ سال یکبار انجام می‌شود، تصریح کرد: در انتخابات عمومی اعضای هیئت رئیسه برگزیده می‌شوند و اعضای این هیئت در یک جلسه داخلی رئیس و نائب رئیس را از بین خود انتخاب می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا