اخبار خوزستان

نیروی انتظامی به قائله تیراندازی‌های بی‌حساب‌وکتاب خاتمه دهد


به گزارش خبرنگار مهر، میر احمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی را به سربازان رشید امام زمان (عج)، مسئولان نیروی انتظامی و همچنین به امت اسلامی نیز به خاطر وجود یک نیروی انتظامی خدوم تبریک می‌گویم.

وی افزود: امروز به وجود یک نیروی انتظامی که روز به روز مقتدرتر می‌شود و دلسوزانه برای تأمین امنیت کشور تلاش می‌کند، مفتخر هستیم. خیلی خوشحال هستیم که نیروی انتظامی خوزستان با نقاط قوت و ضعف این استان آشنا هستند.

امام‌جمعه موقت اهواز تصریح کرد: استان خوزستان یک استان حماسی است؛ به ویژه با حضور عشایر عرب و لر غیور که همه شهرهای آن یک امپراتوری کوچک را تشکیل داده‌اند. همه مردم استان خوزستان شیعه و دلداده امیرالمؤمنین هستند و خوشبختانه مردمی ولایتمدار در استان داریم.

حاجتی بیان کرد: مردم از برخی مسائل از جمله تیراندازی‌های موجود در استان ناراحت هستند؛ از نیروی انتظامی استان می‌خواهیم که به قائله تیراندازی‌های بی‌حساب‌وکتاب در هر مناسبتی چه در عزاداری، عروسی و یا بدرقه مسافران هرچه زودتر خاتمه بدهند.

وی با اشاره به ورود پیکر ۱۱۹ شهید دوران دفاع مقدس به خاک کشور و برگزاری مراسم تشییع آنها در اهواز با حضور مردم عنوان کرد: جمع عظیمی روز گذشته به ما پیوسته و دل ما را نورانی کردند، گر چه ای کاش متصدیان و مسئولان امر اطلاع‌رسانی بهتری می‌کردند ولی با این حال مردم در حد توان خود سنگ تمام گذاشتند.

امام‌جمعه موقت اهواز ادامه داد: دیروز پیکر مطهر ۱۱۹ شهید دفاع مقدس که بالای ۵۰ نفر آنها از نیروی انتظامی و ژاندارمری بودند با استقبال گسترده نیروی انتظامی، بسیج، سپاه، ارتش، مرزبانی و مردم خوزستان وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شدند.

حاجتی تصریح کرد: از سردار باقرزاده که فعلا داغدار فقدان مادر خود هستند، تقدیر و تشکر می‌کنم چون مراسم بسیار باشکوهی برای استقبال از شهدا برگزار کردند. از حضور مردم نیز در مراسم تشییع و استقبال بسیار سپاسگزار هستیم.

وی با تقدیر از تلاش‌های سید خلف موسوی شهردار سابق اهواز و تبریک به کتانباف شهردار جدید تأکید کرد: از شهردار جدید انتظار داریم که به داد اهواز برسد؛ همه زحمت کشیده‌اند ولی باید به وضع حصیرآباد، منبع آب، کوی علوی، شیلنگ آباد، مرکز شهر و تأخیر در اجرای پروژه مترو اهواز رسیدگی شود.

امام‌جمعه موقت اهواز یادآور شد: عاشورا گذشت ولی آیا امام حسین (ع) هم گذشته است؟ ما هرچه داریم از حسین است و باید مکتب امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار دهیم.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا