تیتر دو

شهردار جدید اهواز به مشکلات موجود در شهر رسیدگی نماید

به گزارش خوز ۲۴ ؛ حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی در خطبه های امروز نماز جمعه اهواز با اشاره به عزاداری های ایام محرم، گفت: امسال باتوجه به حضور جوانان در هیات ها، مراسمات با شکوه و شور بیشتری نسبت به سالهای گذشته برگزار شد.

وی در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: به نیروی انتظامی افتخار می کنیم که روز به روز برای نهادینه کردن امنیت در این کشور مقتدرانه تر و دلسوزانه تر تلاش می کند.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: امروز ما مفتخر به وجود یک نیروی انتظامی که روز به روز به حمدالله مقتدرتر و دلسوزانه برای نهادینه کردن امنیت در این کشور تلاش می‌کنند.

وی ضمن تبریک به فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: خوشحالیم برادر عباس زاده با استان و مشکلات، نواقص و نقاط قوت آشنا هستند همان رهنمود هایی که نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دادند ان شاء الله بهجت پیگیری کنند، البته سردار نکات و مشکلاتی را باید حتما پیگیر باشند که در صحبت های ایشان شنیدم مباحثی را که در سرشاخه ها و ممنوعیت های خودشان ترسیم کردند، خیلی خوشحال شدم.

حجت الاسلام حاجتی عنوان کرد: استان خوزستان یک استان حماسی است مخصوصا با وجود عشایر مختلف، مانند یک امپراطوری کوچک است که همه شیعه و دلداده امیرالمومنین (ع) هستند.

خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه مسئله تیراندازی ها یکی از نارضایتی های مردم است، تصریح کرد: از نیروی انتظامی استان می خواهیم غائله تیراندازی های بی حساب و کتاب چه در مراسم های عروسی چه در مراسم‌های عزاداری و چه در استقبال ها را هرچه زودتر خاتمه بدهند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با اشاره به ورود پیکر مطهر ۱۱۹ شهید دفاع مقدس به استان، خاطرنشان کرد: روز گذشته با ورود این شهدا استان ما نورانی شد و استقبال خوبی نیز از آنها صورت گرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام حاجتی در پایان با اشاره به تودیع و معارفه شهردار جدید کلانشهر اهواز، اظهار داشت: از شهردار سابق اهواز بابت زحماتی که برای این شهر کشیده اند کمال تشکر را دارم و از شهردار جدید که آشنایی خوبی با شهر دارند انتظار داریم به وضعیت مناطقی مانند شلنگ آباد، کوی علوی، حصیرآباد، منبع آب و مرکز شهر اهواز رسیدگی بیشتری نمایند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا