اجتماعیاقتصادیتیتر دو

شهردار سابق اهواز: در دوره من دولت کمکی به شهرداری نکرد/ فربه شدن شهرداری صحت نداردومستند نیست

شهردار سابق اهواز مدعی است که در دوران مدیریتش دولت ریالی به شهرداری پول نداده و کمکی نکرده است.

به گزارش خبرنگار خوز ۲۴سید خلف موسوی در آیین تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید اهواز در سالن آیت الله خامنه ای مجتمع فجر اظهار کرد: در دوره ما کارهای بزرگی انجام شد اما قضاوت در این باره را به مردم واگذار می کنم.

وی با انکار علنی کمک های دولت به شهرداری اهواز، مدعی شد: در دوره ما دولت پولی به شهرداری نمی داد و کمکی نمی کرد و ما اقتصاد مقاومتی را به شکل عملی تمرین کردیم.

شهردار سابق کلانشهر اهواز گفت: اعتبارات و بودجه شهرداری را علی رغم این وضعیت از ۲هزار و ۹۰۰میلیارد ریال به ۷هزار میلیارد ریال رساندیم.

موسوی که دوران مدیریت وی در منصب شهرداری اهواز یکی از پرحاشیه ترین دوره ها بود و انتقادات فراوانی را هم از این بابت به جان خرید، در پاسخ به انتقادات پیرامون تخلفات در زمینه استخدام های غیرقانونی در شهرداری و بزرگ شدن سازمان اداری شهرداری گفت: هنگامی که شهرداری را تحویل گرفتم ۴هزار و ۴۵۶نفر نیرو داشت اما الان که آن را تحویل می دهم ۳هزار و ۳۳۹ نفر پرسنل دارد و ۱هزار و ۵۷نفر از نیروهای شهرداری کم شد، بنابراین ادعای استخدام های غیرقانونی در شهرداری اهواز و فربه شدن آن صحت ندارد و مستند نیست.
وی اضافه کرد: شهرداری چارت مصوب نداشت اما اکنون همه سازمان ها ، پست ها و شهرداران مناطق مصوب هستند و کد دارند.

شهردار سابق اهواز گفت: اکنون ۳هزار و ۶۰۰پست سازمانی داریم که با مصوبه سازمان امور اداری و استخدامی و مجوز وزارت کشور انجام شد.شهرداری اهواز از سال۱۳۵۲ نتوانسته بود درجه بگیرد اما اکنون صاحب درجه است.

موسوی در واکنش به انتقادات به خود گفت: بیشترین تخریب ها در دوره من صورت گرفت که تخریب های غیراخلاقی و غیرشرعی بود. من از همه تخریبات سند دارم و همه آنها را مستند کرده ام، اما همه منتقدان را به خدا واگذار می کنم.

وی تصریح کرد: بیشترین تخریب ها از جانب کسانی بود که دستشان از شهرداری بریده شده و‌منافع شان قطع شده بود.
حتم دارم اگر اقای کتانباف هم با آنها کنار نیاید همین هجمه ها علیه وی نیز خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا