ایران و جهان

محور مقاومت در جنگ سوریه و نبردهای باقی مانده پیروز است


به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ما نسبت به حضورمان در  نبرد سوریه آگاهی و بصیرت داریم، شهدای ما، مجروحان ما، اسرایمان و مردم ما معادلات را تغییر داده و نه تنها تاریخ لبنان بلکه تاریخ منطقه را تغییر می دهند.

دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که مقاومت در جنگ سوریه و نبردهای باقی مانده پیروز است و افزود: محور مقابل ما در این نبرد شکست خورده و حالا بمی خواهند مذاکره کنند تا دستاوردهایی داشته باشند، مسیر محور مقابل ما شکست خورده و مسیر ما مسیر پیروزی است که برای به دست آوردن آن و تغییر معادلات به سود امت (اسلامی) رنج فراوانی را به جان خریدیم.

سید حسن نصر الله که این سخنان را در جمع شماری از مداحان و مبلغان در آستانه حلول ماه محرم بیان کرده است تأکید کرد که نبرد علیه داعش و جبهه النصره یکی از بزرگترین رنج هایی بود که از سال ۲۰۱۰ تا کنون با آن مواجه شده بودیم و از جنگ تموز در سال ۲۰۰۶ (جنگ با اسرائیل) هم خطرناک تر بود. وی تأکید کرد که از سال ۲۰۱۱ می دانستیم آنچه در حال رخ دادن است یک فتنه بزرگ است و طرحی آمریکایی_اسرائیلی_قطری_سعودی برای از بین بردن محور مقاومت و از پایان دادن به مسأله فلسطین است.

درحال تکمیل …


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا