اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسطسیاسیفرهنگی

تاکید مسوولان خوزستانی بر افزایش مشارکت در برگزاری یادواره ۱۶۵۴ شهید زن در اهواز

 

 

خوز 24 از اهواز -سمانه جمال پور مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ولیعصر(عج) و مریم مراد اسکندری مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری استان خوزستان امروز یکشنبه سوم دی ماه طی نشستی پیرامون برگزاری با شکوه یادواره یک هزار و ۶۵۴ شهید زن بحث و تبادل نظر کردند.

بنابرهمین گزارش ، در این نشست مقرر شد، محتوایی از زندگی و وصیت نامه شهدای شاخص در قالب بسته های فرهنگی تهیه و از جمعی از مادران قهرمان پرور نیز تقدیر شود.

همچنین طراحی و تهیه تصویر جمعی از شهدای زن، فضاسازی محل برگزاری یادواره در قالب رختشوی خانه سنتی، اجرای تئاتر توسط یک گروه هنری، آماده سازی آرم و تندیس یادواره و نیز دعوت از مسئولان امور بانوان استانداری و بسیج جامعه زنان استان های تهران، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری در دستور کار قرار گرفت.

در این نشست بر افزایش مشارکت برای برگزاری یادواره ۱۶۵۴ شهید زن در کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید استان خوزستان که اسفندماه در اهواز برگزار می شود، تاکید شد.

همچنین پیش از این نیز سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان عنوان کرده بود دومین کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان در مقیاس ملی برگزار می‌شود چرا که هم خوزستان دارای شهدای ملی است و هم اینکه اکثریت شهدای کشور در خوزستان به شهادت رسیده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا