ایران و جهان

محور سخنان شخصیت‌ها در ۱۳ آبان/ طوفان الاقصی بر هم زننده نقشه‌های

وی ادامه داد.: مردم آذربایجان عزت ایران عزیز هستند و در برهه‌های مختلف نقش خود را در حفاظت از دین و انقلاب نشان داده‌اند، همچنین ۱۳ آبان امسال مقارن با جنایت قرن علیه مردم غزه است و آیات و سفارش انبیا این است که اگر انسان آزاده‌ای مورد ظلم قرار گیرد. مسلمانان باید خود را شریک بدانند.

وی افزود: امام خمینی (ره) سه هدف نابودی پهلوی، مبارزه با استکبار و آزادی مسجد الاقصی را هدف گذاری کرده بودند، موضوع فسلطین و قدس شریف در سخنان امام راحل (ره) به کرات دیده می‌شود و روز قدس یادگار ایشان است.


معاون سیاسی سپاه در استان مرکزی: ۱۳ آبان نقطه عطف ایجاد حکومت مردم سالاری دینی است

سردار یدالله جوانی در آئین گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در مصلای بیت المقدس اراک اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌ها و تجمع فضیلت‌ها برای یک ملت است و به اهتزاز درآوردن پرچم مبارزه با استکبار از والاترین ارزشها است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان ماه به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، افزود: علی رغم تمام توطئه‌ها و دسیسه‌ها، یوم الله چهل و پنجمین انقلاب اسلامی باشکوه‌تر از همه سال‌ها برگزار شد و ثبات قدم خود را در مسیر مبارزه با استکبار به منصه ظهور گذاشتند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در تاریخ ملت ایران ۱۳ آبانماه در برگیرنده سه رویداد تاریخی است و باید اذعان داشت که ۴۵ سال است که ملت ایران ۱۳ آبانماه را گرامی می‌دارند و در مقابل استکبار ایستادگی می‌کند که این مهم اکنون ملت ایران را به یک ملت الهام بخش و الگو تبدیل کرده و مبارزه با استکبار و آمریکا به یک موضوع جهانی تبدیل شده است.

متن کامل را اینجا بخوانید.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در هرمزگان: رژیم صهیونیستی در غزه راهی جز عقب نشینی و قبول شکست ندارد

رژیم صهیونیستی در غزه راهی جز عقب نشینی و قبول شکست ندارد

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی در آئین پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان در بندرعباس افزود: از این به بعد دیگر شاهد دعوت کردن یهودیان به سرزمین‌های اشغالی نخواهیم شد و در آینده شاهد مهاجرت تدریجی آن‌ها خواهیم بود. این همان چیزی است که امت اسلامی انتظار آن را می‌کشید و صهیونیست‌ها از آن وحشت دارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: این عملیات دستاوردهای متعددی داشته که یکی از آنها روشن شدن نفاق حُکام برخی از کشورهاست، ملت فلسطین فهمید دنیا و آزادگان جهان و ملت ایران پشت سر آنها قرار دارد و فهمیدیم برخی در زمینه فلسطین منافقانه عمل می‌کنند.

متن کامل را اینجا بخوانید.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی: انقلاب اسلامی مروج جبهه مقاومت در جهان است

انقلاب اسلامی مروج جبهه مقاومت در جهان است 

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: امروز جوانان ایران در این مراسم جمع شده اند تا به فلسطینیان بگویند در راه آزادی قدس که آرمان ماست جان فدایی می‌کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی با بیان اینکه باید غده سرطانی رژیم کودک کش از صفحه روزگار محو شود افزود: این سگ زنجیری استکبار جز با حمایت شیطان بزرگ آمریکا فرصت ادامه حیات ندارد.

وی ادامه داد: امروز در این مکان به حامیان رژیم جنایتکار اسرائیل هشدار می‌دهیم دست از حمایت جنایتکاران صهیونیست بردارند و حکام کشورهای اسلامی که هنوز دست از همراهی با نظام سلطه برنداشته اند عبرت بگیرند و با مظلومین منطقه هم نفس شوند زیرا این تنها راه نجات آنهاست.

متن کامل را اینجا بخوانید.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا