ایران و جهان

کشورهای اسلامی باید رژیم اسراییل را تحریم کنند


به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان در نشست کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی در جده با اشاره به کشتار و آوارگی مردم فلسطین و قطع برق و آب مردم غزه گفت: این اقدامات غیرانسانی است. حتی مراسمات دینی مسیحیان نیز از این اهانت‌ها در امان نیستند.

وی ادامه داد: سازمان همکاری اسلامی بر آرمان فلسطین استوار بوده و همچنان مساله فلسطین مساله اول جهان اسلام است.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: بدون شک عملیات طوفان الاقصی ثابت کرد که مساله فلسطین زنده است. این عملیات اثبات کرد که فلسطین از آن فلسطینی هاست.

رئیس دستگاه دیپلماسی عنوان کرد: در چهارچوب اقدامات عملی برای حمایت از فلسطین جمهوری اسلامی ایران اقدامات زیادی انجام داده است و تاکید دارد کشورهای اسلامی برای توقف این جنگ اقدامات هماهنگی داشته باشد.

وی تاکید کرد: کشورهای اسلامی باید برای اهالی محاصره شده غزه و دستیابی آنها به آب آشامیدنی و غذا و دارو در غزه اقدام نمایند.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: ضرورت دارد تحریم‌های سیاسی و اقتصادی علیه رژیم شکل بگیرد و همچنین اعضا به تشکیل دادگاهی برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی و خلبانان و فرماندهان ارتش و مسئولان سیاسی مبادرت نمایند.

دیپلمات ارشد کشورمان گفت: باید فوراً جنایت رژیم صهیونیستی متوقف شود. کشورهای اسلامی باید روابط خود را با رژیم اسرائیل قطع کرده و کالاهای آنها را تحریم کنند. انتظار می‌رود که شخصیت‌های دینی و تأثیرگذار مسیحی اقدامات جنایات آمیز اخیر را محکوم کنند.

در حال تکمیل…


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا