اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسطسیاسیفرهنگیورزشی

خزعلی: میزان پیشرفت مصوبات سفرهای دور نخست به رییس جمهور گزارش می شود

 

به گزارش خوز 24 به نقل از ایرنا ، انسیه خزعلی روز پنج‌شنبه در جریان سفر استانی رییس جمهور و اعضای دولت به استان خوزستان، وارد دزفول شد و از شرکت های دانش بنیان و کارآفرین، مراکز نوآوری و کارگاه های تولیدی ایده پرور دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول بازدید کرد.

وی همچنین در جریان این بازدید با نخبگان دانشگاهی نیز دیدار و گفت وگو کرد.

خزعلی: میزان پیشرفت مصوبات سفرهای دور نخست به رییس جمهور گزارش می شود

خزعلی در این دیدار افزود: در بخش نوسازی مدارس نیز اعتباراتی که تعهد داده شده بود جذب شد و قرار است در جریان این بازدیدها میزان پیشرفت طرح ها را بررسی و به رییس جمهور گزارش کنیم.

دیدار با خانواده جانباز، بازدید از کارگاه کپوبافی، دیدار با خانواده چهارقلوها، بازدید از شرکت گسترش امواج کرخه از دیگر برنامه های معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به شهرستان دزفول است.

خزعلی: میزان پیشرفت مصوبات سفرهای دور نخست به رییس جمهور گزارش می شود

آیت الله رییسی و تعدادی از اعضای هیات دولت، صبح پنجشنبه از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد.

بنابرهمین گزارش  جشن احیای ۱۶۰ کارگاه تعطیل شده خوزستان روز پنجشنبه با حضور رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم با صرف هفت هزار میلیارد تومان در شهرک صنعتی شماره یک دزفول برگزار شد.

افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن راه آهن اهواز اندیمشک، افتتاح طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، افتتاح طرح‌های آبرسانی به چند روستا و بازدید مانیتورینگ از طرح انتقال آب غدیر، افتتاح پالایشگاه هویزه، دیدار با مردم اهواز، اندیمشک و شادگان و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به خوزستان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا