ایران و جهان

بهترین مرجع برای پاسداری از حقوق عامه مرکز وکلا است


به گزارش خبرنگار مهر، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت و رئیس سابق مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در مراسم سال‌روز تأسیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: شاید بهترین مرجع و محل برای پاسداری از حقوق عامه مرکز وکلای قوه قضائیه است.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: تنها نهاد قانونی که در سطح ملی در حوزه‌های وکالت و کارشناسی فعالیت می‌کند، مرکز وکلای قوه قضائیه است و نهاد دیگری غیر از این نهاد وجود ندارد و فرابخشی است.

وی اظهار کرد: مرکز وکلا و کارشناسان رسمی هم به جنبه‌های صنفی می‌اندیشد و سعی می‌کند نیازهای صنفی صنف وکلا و کارشناسان را تأمین کند و هم جنبه‌های ملی و حقوق عامه را مورد توجه قرار می‌دهد.

بهادری جهرمی اظهار کرد: مرکز وکلا و کارشناسان مجموعه بسیار پویایی است که متشکل از مجموعه اندیشمندان، نخبگان و فرهیختگان کشور است که می‌توان روی آن حساب باز کرد؛ لذا مسئولیت و بار مسئولیت این مرکز سنگین است.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا