اخبار خوزستان

۱۲۰۰ نفر زیر پوشش بنیاد شهید شادگان هستند


هادی حمر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان هزار و ۲۰۰ نفر از خانواده‌های شهدا، جانباز، آزاده و ایثارگران سرافراز را تحت پوشش خود دارد و در راستای خدمت به آنان تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است.

وی ادامه داد: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شادگان در کنار فعالیت‌های معمول خود با برگزاری مراسم‌های مختلف و نیز فراهم آوردن حضور مسئولان شهر در منازل این عزیزان و دیدار با آنان به منظور رفع نیازها و همچنین درخواست‌های این خانواده‌ها ، تلاش دارد تا آنچه را که امام راحل و رهبر معظم انقلاب به عنوان راهبرد این نهاد خدمت‌گزار ارائه کرده‌اند را در پیش گیرد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان افزود: بنیاد شهید، آرمان شهر این نظام مقدس است و مراجعه کنندگان آن نیز طلبکاران واقعی این کشور هستند زیرا در مقاطعی حساس از این انقلاب، عزیزان و اعضای بدن خویش را فدای ارزش های الهی، انقلابی و میهن کرده اند و عظمت و اقتدار امروز نظام، حاصل رشادت های این عزیزان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی یادآور شد: بنیاد شهید و امور ایثاگران سال ۱۳۵۸ با دستور امام (ره) تاسیس شد و امروز ما شاهد این هستیم که خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران در خانه خود در برنامه‌های مختلف دور هم جمع می‌شوند.

حمر در پایان گفت: وظیفه اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان انجام مقدس‌ترین خدمات در این شهرستان است، زیرا که این اداره تنها در شهرستان شادگان در حال خدمت بیش ازهزار نفری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی است.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا