ایران و جهان

نتایج انتخابات پارلمانی پیروزی بزرگی بود


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، سخنرانی «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص انتخابات پارلمانی این کشور و نتایج آن آغاز شد.

دبیر کل حزب الله لبنان در ابتدای سخنرانی خود از بیمارانی که بیماریشان مانع از حضور آنها پای صندوق های رأی نشد، از علما و شیوخی که با حضورشان در پای صندوق های رأی پیامی ویژه داشتند و از ماشین های انتخاباتی حزب الله که ده ها هزار زن و مرد داوطلبانه در آن کار کردند، تشکر و قدردانی ویژه کرد.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: همچنین از کسانی که به مقاومت و متحدانش رأی دادند و از خانواده ها و مادران شهدا و مجروحانی که جراحت آنها مانع از حضور در پای صندوق های رأی نشد و همچنین افراد مسن، تشکر می کنم.

وی ادامه داد: من به این افراد وفادار می گویم، شما امنیت سیاسی و مردمی مورد نظر مقاومت و سلاح آن را در مقابل اقدامات خصمانه آشکار تامین کردید و این دستاورد شما بود. رهبر مقاومت لبنان اظهار داشت: نتایج بزرگ این انتخابات پیام های محکمی را در رابطه با پایبندی به مقاومت، معادله طلایی و دولت عادل، اصلاحات، صلح مدنی، همزیستی و اولویت دادن به رفع بحران های اقتصادی ارسال می کند.

وی ادامه داد: این دستاورد بزرگ پس از هجمه های رسانه ای و روانی بزرگ علیه ما و متحدان مقاومت و برغم فشارهای اقتصادی و بحران آفرینی ها به وجود آمد. ما شاهد بزرگترین عملیات سرقت از دارای سپرده گذاران توسط بانک ها و دولت واشنگتن و گروه آمریکایی حاضر در لبنان بودیم و این بزرگترین مصیبت بود.

دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه تهدیدها و تلاش برای ارعاب مردم نتیجه ای در بر نداشت و حضور گسترده در گردهمایی های سه گانه، حضور چشمگیر در روز رأی گیری و نتایج انتخابات پاسخ محکمی بود، اظهار داشت: آنچه در رابطه با مقاومت رقم خورد، پیروزی بزرگی بود، زمانی که به شرایط نبرد و هزینه هایی که برای آن شد نگاه می کنیم، ما به این نتیجه آن افتخار می کنیم.

وی خطاب به شرکت کنندگان در انتخابات گفت: سنگ تمام گذاشتید، خداوند به شما خیر دهد و روی شما را در دنیا و آخرت سفید کند. سید حسن نصرالله با تاکید بر اینکه آنچه در مورد انتخابات و اهل سنت رخ داد، موضوع بسیار مهمی است که نیازمند رویکردی مسئولانه و دقیق است، گفت: امروز هیچ گروه سیاسی نمی تواند ادعا کند که اکثریت کرسی ها پارلمان را به دست آورده است و تا کنون هیچکش چنین ادعایی را مطرح نکرده است.

در حال تکمیل …


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا