اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

جهاد تبیین از مهمترین ماموریت‌های بسیج رسانه و فرهنگ و ارشاد اسلامی است

 

به گزارش خوز ۲۴ از اهواز، «حجت‌الاسلام رضا کلاه کج» امروز (پنجشنبه ۲۶ اسفند) در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان، ضمن خیر مقدم و تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته بسیج رسانه در سطح استان خوزستان اظهار کرد: بسیج یک حرکت عظیمی است که با فرمان حضرت امام (ره) در سال ۵۸ تشکیل شده و پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها را انجام می‌دهد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: بسیج در همه زمان‌ها نقش‌های مختلفی را ایفا کرده، زمانی با رویکرد فقط نظامی بوده و در حال حاضر هم با حفظ ماموریت خود به فرهنگ و رسانه هم توجه شده است.

 

وی اضافه کرد: در این ۴۳ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی  بعضی قصد داشتند نقش بسیج را کمرنگ کنند ولی با حمایت‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری توانست کارهای موثر زیادی انجام دهد و این جزو افتخارات این نهاد مردمی است.

 

حجت‌الاسلام کلاه کج تشکیل اقشار مختلف بسیج را از دستاوردهای مهم بسیج دانست که نمونه بارز آن بسیج رسانه است و تصریح کرد: بسیج رسانه به عنوان یک نهاد مردمی و تخصصی می‌تواند نقش مهمی در سطح جامعه و خصوصا جهاد تبیین داشته باشد.

 

وی ابراز کرد: امروز فریضه جهاد تبیین یکی از مهمترین ماموریت‌های بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در تعامل با هم در تحقق این فرایند گام خواهیم برداشت و پرچم‌دار این جهاد خواهیم بود.

 

«سجاد بهمئی» نیز ضمن تبریک انتصاب شایسته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از زحمات و نوع نگاه ایشان به حوزه فرهنگ و رسانه تشکر کرد و گزارشی از برنامه و فعالیت‌های صورت گرفته در بسیج رسانه را ارائه داد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان خاطر نشان کرد: در تمام زمینه های رسانه‌ای و جریان‌سازی رسانه در جهت اهداف انقلاب و نظام آماده همکاری و تعامل هستیم.

 

وی در این دیدار بر اجرای برنامه‌های مهم خصوصا جشنواره رسانه‌ای ابوذر و کنگره ملی رسانه‌های انقلاب اسلامی، یادواره شهدای رسانه، اجرای دوره‌های آموزشی و اردوهای فرهنگی تاکید کرد.

 

بهمئی یاد آور شد: بسیج رسانه خوزستان با تمام ظرفیت در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود و از تمام ظرفیت‌ها در جهت پیشبرد اهداف خصوصا جهاد تبیین و آموزش سواد رسانه‌ای عموم مردم استفاده خواهد کرد.

 

همچنین در این دیدار بر افتتاح دفتر جدید سازمان بسیج رسانه خوزستان تاکید و مقرر شد افتتاح دفتر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مسئولان استانی و کشوری انجام شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا