ایران و جهان

مفهوم باشگاه داری را نمی د انیم/ خصوصی سازی سرخابی ها


به گزارش خبرنگار مهر، محمد پولادگر شامگاه پنجشنبه در جلسه گردهمایی رؤسای هیئت‌های ورزشی استان مازندران با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی از مشکلات بالایی برخوردار هستند، اظهار داشت: این درحالی که استعدادها و ظرفیت‌های زیادی در حوزه هیئت‌های ورزشی وجود دارد.

وی با اظهار اینکه برخی قوانین ورزشی دارای مشکل است، اصلاح آن را ضروری دانست و گفت: در حوزه بازرسی هیئت‌ها نیز با مشکلات زیادی روبرو هستیم.

وی با اشاره به شروط جدید برای انتخاب رؤسای هیئت‌ها گفت: یکی از شروط در سال جدید این است که رؤسای هیئت‌ها دوره مدیریت ورزشی را سپری کرده باشد.

پولادگر با اشاره به خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: متأسفانه باشگاه‌های بزرگ فقط تیمداری می‌کنند و هنوز باشگاه نشده‌اند درحالی که تابلو حرفه‌ای بودن داریم ولی حرفه‌ای نیستیم.

عباسعلی اکبری مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان نیز با اشاره به اینکه ورزشکاران مازندران بارها دل مردم را شاد کرده‌اند، افزود: ورزش مازندران در کشور شناخته شده است و باید برای توسعه ورزش برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به ضعف هیئت‌های ورزشی گفت: برگزار نشدن جلسه هیئت رئیسه از ضعف‌های بزرگ به شمار می‌رود و برخی از مسئولان تسلط کافی برای آئین نامه‌های مالی هیئت‌ها ندارند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا