اخبار خوزستاناقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

در کلان شهر اهواز؛ نمایشگاه صنعت نفت خوزستان گشایش یافت

 

 

به گزارش خوز ۲۴ از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، استاندار خوزستان در این آیین ضمن گرامیداشت دهه فجر با اشاره به دستاوردهای کشور در چهار دهه اخیر گفت: نمایشگاه نفت خوزستان یکی از دستاوردهای کشور در زمینه فناوری های مرتبط با صنعت نفت است.

 

صادق خلیلیان بر ضرورت تعامل بیش از پیش شرکت های داخلی با یکدیگر و تقویت ارتباط با شرکت های خارجی برای توسعه فناوری تاکید کرد.

 

 مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز با قدردانی از دست اندرکاران نمایشگاه گفت: مفتخریم که شرکت های داخلی علاوه بر رفع نیارهای کشور به پیشرفتی رسیده اند که ظرفیت تامین نیاز کشورهای منطقه را دارند.

 

علیرضا دانشی افزود: امیدواریم در فصل جدید مدیریت بتوانیم در رفع مشکلات سازندگان اقدامات موثری صورت پذیرد.

 

در ادامه رحیم جلیلی مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خورستان گزارشی از شرکت های حاضر در نمایشگاه ارایه داد و گفت: ۲۲۶ شرکت از ۱۲ استان کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

 

این نمایشگاه که با حضور بیش از ۲۲٠ شرکت و سازنده داخلی برگزار شده است تا بیستم بهمن‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای بازدید کنندگان است.

 

رونمایی از ۷ قلم کالای تخصصی صنعت نفت و برگزاری ۱۲ سمینار تخصصی و کارگاه آموزشی از برنامه‌های این نمایشگاه است.

 

نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰ با سیاست‌گذاری و حمایت معنوی شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت مهندسی و توسعه نفت دایر شده است.

 

گفتنی است: در آیین افتتاح این نمایشگاه مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری ایران، نفت و گاز اروندان و مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابعه و جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی خوزستان حضور داشتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا