اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسطسیاسی

رای گیری از بیماران کرونایی قرنطینه شده از درب منازل انجام می شود

به گزارش خوز ۲۴ سیدمحمد علوی امروز پنجشنبه  ۲۷ خردادماه اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده، برای بیماران کرونایی صندوق سیار در نظر گرفته شده و اجازه  نمی دهیم این بیماران برای رای دادن در بین مردم حضور پیدا کنند.

وی افزود: حدود سه هزار و ۹۱۸ شعبه اخذ رای در استان داریم و اگر قرار باشد در هر شعبه یک ناظر بهداشتی مستقر کنیم به این تعداد نیرو نداریم.

رییس مرکز بهداشت استان گفت: در شهرستان اهواز نیروهای بهداشتی را به گونه ای تقسیم کردیم که هیچ حوزه ای بدون بازدید بهداشتی باقی نماند لذا از تمامی شعب سرکشی می شود.

وی ادامه داد: تمام شعب اخذ رای را از نظر بهداشتی رصد و تمام شیوه نامه ها باید رعایت شود در غیر این صورت گزارش تخلف شعبه مورد نظر را به مرجع قضایی ارسال می کنیم.

علوی بیان کرد: تا الان به ۹۷ ستاد انتخاباتی نامزدها به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، اخطار دادیم و در روز انتخابات اگر شیوه نامه ها در شعب اخذ رای اجرایی نشود این موضوع را گزارش می دهیم.

وی افزود: اثر انگشت نیز برای پیشگیری از انتقال بیماری حذف شده و توصیه می کنیم که افراد خودکار شخصی همراه داشته باشند. حضور پرشور و قوی مردم در انتخابات می تواند یک پشتوانه قوی برای کشور باشد.

علوی گفت: در حال حاضر روند بیماری کرونا در استان کاهشی و به حالت سینوسی است به عنوان مثال ۲ روز گذشته تعداد بیماران بستری در استان ۶۷۵ مورد بود که امروز به ۹۰۰ بیمار افرایش یافت.

وی بیان کرد: در روزهای اخیر با توجه به تجمعات و نشست های انتخاباتی خانگی این امکان وجود دارد که ۲ هفته بعد با یک پیک از موارد بیماری مواجه شویم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار می شود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا