اخبار خوزستاناخبار ویژه

اعضای هیئت رئیسه و مدیر جدید خانه مطبوعات استان خوزستان انتخاب شدند

به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات استان خوزستان در این جلسه که با حضور تمامی اعضای هیئت مدیره برگزار شد، «حسین حسین نژادیان» به عنوان رئیس هیئت مدیره، «مجید منادی» به عنوان نائب رئیس، «صادق سلامت دوم» به عنوان منشی هیئت مدیره، «افتخار فرج»به عنوان خزانه دار(امورمالی) و «فاطمه زورمند» به عنوان مدیر روابط عمومی خانه مطبوعات استان خوزستان با اجماع اعضا انتخاب و معرفی شدند.

هیئت مدیره جدید در اولین دستور کاری خود «رضا علیجانی »را به عنوان مدیر خانه مطبوعات استان منصوب کردند.
حسین نژادیان در این نشست بر نقش وفاق و همدلی در پیشبرد اهداف خانه تاکید و خاطر نشان کرد: خانه مطبوعات یک نهاد کاملا صنفی بوده و می بایست پیگیری مطالبات اهالی رسانه را در دستور و اولویت کاری خود قرار دهد و از هر گونه فعالیت سیاسی و دسته بندی غیرصنفی به دور باشد.
وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در دوره پیشین گفت: برنامه های مفصلی در ذهن اعضا بوده و هست که می توان با اجماع و هم نظری اعضای هیئت مدیره برخی مشکلات جدی خبرنگاران را مانند بیمه تکمیلی و خدمات تفریحی و .. بر اساس اساسنامه حل کرد.
رئیس هیئت مدیره تاکید کرد: از همه اعضای هیئت مدیره می خواهیم در کنار تمامی مشغله‌ها و نقشهای خود مسئله هیئت مدیره را به صورت جدی در نظر داشته باشند تا بتوان در این مدت کوتاه گام‌های بلندی برداریم.
وی همچنین از تجلیل از اعضای سابق هیئت مدیره که در این دوره حضور ندارند خبرداد.
همچنین مجید منادی نائب رئیس خانه در این نشست با اشاره به آیه “تلک الایام نداولها بین الناس” اظهارداشت: فرصتی که با اعتماد اصحاب رسانه در اختیار ما قرار گرفته را باید مغتنم شمرد و در مسیر خدمات رسانی و حل مشکلات تا جایی که در توان و ظرفیت ما است باید تلاش کنیم.
وی افزود: اعضا در تماسها و ارتباطاتی که با ما دارند و گاه نقدهای کارشناسی که دوستانه بیان می‌شد و با جوسازی‌های متفاوت بود، انتظار دارند هیئت مدیره و بویژه رئیس، نائب رئیس و مدیرخانه نقش حمایتی جدی خود را در حمایت از خبرنگاران و رسانه های استان ایفا کنیم و در مواقع لزوم با موضع گیری و پیگیری‌های جدی باید در صحنه حمایت و دفاع از همکاران حضور داشته باشیم.
نائب رئیس هیئت مدیره همچنین: از مدیر خانه خواست براساس دوره های کوتاه گزارش عملکرد خود را با هیئت مدیره ارائه دهد تا روند امور اجرایی با دقت و نگاه حمایتی بررسی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا