ایران و جهان

رسیدن توپچی‌های گنبدی به پلی‌آف لیگ برتر/ «شهرداری قزوین» قربانی همت والیبالیست‌های جوان گنبدی

به گزاری خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، پس از آنکه تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در سال‌های گذشته با وجود سرمایه‌گذاری بسیار و خرید بازیکنان باتجربه و نامی نتوانسته بود به جایگاه واقعی خود در لیگ برتر والیبال برسد، امسال در تصمیمی مدبرانه اقدام به عقد قرارداد صرفا با بازیکنان بومی و جوان خود کرد تا ضمن ایجاد انگیزه در جوانان شایسته شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان برای ساختن تیمی پرستاره و شاخص از آکادمی باشگاه خود اقدام کند.

از این رو در سال جاری تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر با به کار گرفتن نیروهای بومی و جوان پا به میدان مسابقات گذاشتند و از همان ابتدا با کاهش انتظارات در پی موفقیت‌های بلندمدت بودند.

تیم شهرداری گنبدکاووس با برگزاری بازی‌های زیبا توانست در همان هفته‌های نخست کیفیت بسیار خوبی را از خود نمایش دهد و برخی از بازی‌ها را نیز با امتیازاتی بسیار نزدیک به دلیل کمبود تجربه در بازیکنان جوان به تیم‌های صاحب تجربه واگذار کرد.

اما روز شنبه و با برگزاری مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر والیبال کشور جام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که به صورت متمرکز در خانه والیبال تهران و سالن والیبال فدراسیون وبا برگزاری ۶ بازی اجرایی شد تا نهایتا تکلیف هشت تیم صعود کننده به مرحله حذفی و نهایی لیگ برتر مشخص شد.

در مسابقات این هفته که هفته یازدهم دور برگشت بود تیم والیبال «شهرداری گنبدکاووس» در برابر تیم «شهرداری قزوین» به میدان رفت و با انجام یک بازی مقتدرانه و زیبا با کسب نتیجه سه بر یک و پیروزی در ست‌های نخست، دوم و چهارم موفق به شکست دادن تیم حریف و کسب کامل امتیازات این مسابقه شد.

به این ترتیب تیم شهرداری گنبدکاووس دو هفته مانده به پایان مسابقات دور برگشت با کسب ۱۱ برد و ۳۵ امتیاز از ۲۴ مسابقه با قرار گرفتن در جایگاه هشتم لیگ برتر موفق شد صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کند تا پس از پایان دو هفته باقی مانده از مسابقات که برای تقویت جایگاه تیم‌ها در جدول برای انجام بازی‌های ساده‌تر در مرحله حذفی اهمیت خواهد داشت در مرحله حذفی به ادامه مسابقات بپردازد.

انتهای پیام/۸۳۰۱۴


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا