ایران و جهان

ایران اسلامی امروز از قدرت بازدارندگی برخوردار است


به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که با حضور جمعی از فرماندهان کشوری و استانی و همچنین مسئولان ارشد استان سیستان و بلوچستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه «عاشقان ثارالله» زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: امروز ما در مراسم تکریم و معارفه دو برادر گرانقدر سردار گشتاسبی و سردار شفاهی هستیم و امید داریم این برادران همانگونه که تاکنون در مسیر خدمت به انقلاب و اسلام موفق بوده‌اند همچنان این مسیر را به بهترین شکل ادامه دهند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت ایام ماه ربیع افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) برگزیده شدند تا بشر را رو به سوی تعالی رهنمون کنند و امیدواریم ما نیز در این مسیر به درستی گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه وحدت کلمه همواره مورد تاکید پیامبر اکرم (ص) بود، ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) همواره در مسیر رو به جلوی انقلاب بر این امر تاکید داشته و دارند و بدون شک همین موضوع موجب پیروزی و سربلندی انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف شده است.

سردار فدوی گفت: اگر امروز شاهد این موضوع هستیم که دشمنان اقدامی را هم علیه انقلاب اسلامی ایران انجام نداده‌اند، به این دلیل است که نتوانسته‌اند و گرنه شاید پس از دوران پیامبر گرامی اسلام (ص) تاکنون در هیچ مقطعی شاهد این حجم از دشمنی علیه جبهه حق نبوده‌ایم.

وی تصریح کرد: اگر این حجم از دشمنی که علیه جمهوری اسلامی ایران تاکنون انجام شده علیه هر یک از کشورهای مستکبر شکل می‌گرفت قطعاً تا حالا نابود شده بود اما شاهدیم که با وجود همه دشمنی‌ها ایران امروز با ایران اوایل انقلاب و حتی ایران چند سال پیش قابل قیاس نیست و روز به روز حرکت رو به جلو دارد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز کشور ما از قدرت بازدارندگی برخوردار است، افزود: خداوند برای حمایت از بشر شروطی را تعیین کرده و چنانچه مردمی این شروط را رعایت نکنند از حمایت و وعده الهی محروم می‌شوند و اولین شرط آن پیروی از خداوند و رسول خدا (ص) است.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند تلاش شبانه‌روزی است، ادامه داد: خداوند دنبال بهانه است تا بندگان خود را مورد لطف و عنایت قرار دهد اما لازمه آن عمل به شروط الهی و پایداری در این مسیر است.

سردار فدوی تصریح کرد: خداوند چه در عرصه‌های دشوار که سربلندی در آن نیازمند فدا کردن جان است و چه در عرصه‌های آسان‌تر مانند همین مشکلات اقتصادی که ما امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، حامی مردم است و برای بهره‌مندی از این حمایت ما باید تنها در مسیر حق استوار باشیم.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا