ایران و جهان

۳ تیم وابسته به موساد در اردوگاه «الهول» سوریه فعالیت دارند


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، اتحادیه علمای عراق از فعالیت ۳ تیم وابسته به سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد در اردوگاه الهول سوریه خبر داد.

«جبار المعموری» رئیس این اتحادیه در استان دیالی عراق در این‌باره گفت: اطلاعاتی در دست داریم که نشان می‌دهد ۳ تیم جاسوسی وابسته به موساد در اردوگاه سوری الهول تحت پوشش مؤسسات حامی حقوق بشر و خیریه در حال فعالیت هستند.

به گفته المعموری، مأموریت این ۳ تیم صهیونیستی این است که میان جوانان ساکن در اردوگاه به فعالیت تبلیغاتی و سربازگیری به منظور اعزام نیرو به میادین نبرد در راستای تقویت تروریست‌ها بپردازند.

رئیس اتحادیه علمای عراق در دیالی افزود: آمارها دال بر این است که بیشترین تعداد نفوذ عناصر تروریستی به خاک عراق از سوی اردوگاه آوارگان الهول صورت گرفته است که همین امر بازهم نقش آفرینی موساد و سران رژیم صهیونیستی در تقویت تروریسم و تلاش آن برای ضربه زدن به عراق را نشان می‌دهد.

گفتنی است که اردوگاه الهول در سوریه شامل هزاران تروریست و خانواده‌های آنان از مناطق مختلف سوریه و همچنین عراق است که تحت نظر ایالات متحده آمریکا به انجام فعالیت‌های ضدانسانی و خشونت آمیز می‌پردازد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا