ایران و جهان

گسترش برج فناوری دانشگاه امیرکبیر

حسین حسینی تودشکنی معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت فعالیت برج فناوری این دانشگاه گفت: در حال حاضر برج فناوری دانشگاه امیر کبیر دارای ۵ طبقه و نیم است که توان افزایش آن به ۱۱ طبقه وجود دارد که در این رابطه مذاکرات خوبی را با معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام داده ایم که قرار شد با کمک ۵۰ درصدی و همچنین حمایت بخش خصوصی و استفاده از بخشی از بودجه دانشگاه برج فناوری ارتقاء پیدا کند.

وی افزود: هر طبقه برج فناوری این دانشگاه ۱۵۰۰ متر مربع وسعت دارد که با اضافه شدن ۵ طبقه و نیم دیگر ظرفیت این برج رشد قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

حسینی تودشکنی اضافه کرد: اجرای طرح  ارتقاء برج فناوری به مدت ۱۸ ماه طول می کشد که اکنون این پروژه طراحی شده است و در حال حاضر در مرحله مناقصه قرار دارد.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برج فناوری شماره ۲ دانشگاه خبر داد و خاطر نشان کرد: برج فناوری شماره ۲  با ظرفیت هر طبقه ۲۵۰ متر در ۹ طبقه در خیابان ولیعصر واقع شده است و اکنون در حال بازسازی و مقاوم سازی  قرار دارد که تا ۴ ماه دیگر در آبان ماه افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا