ایران و جهان

گردان: آقای مولوی فردا نمی‌تواند در صحن حاضر شود/ گیاه‌شناس: اطلاعی از حکم ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از غیبت دو ماهه ابراهیم مولوی از جلسات صحن شورای شهر، جواد گیاه‌شناس که عضو علی‌البدل بود به جای او وارد شورا شد، البته مولوی دلیل غیبت خود را ادامه روند درمان جراحات دوران دفاع مقدس عنوان کرد اما نهادهای ذی‌ربط در استان‌ غیبت او را غیرموجه اعلام کردند.

مولوی اما بیکار ننشست و موضوع را از شورای حل اختلاف مرکزی وزارت کشور پیگیری کرد، در همین راستا مسعود پورصالحی؛ وکیل مولوی چند روز پیش از رأی هیأت حل اختلاف وزارت کشور مبنی بر بازگشت دوباره ابراهیم مولوی به شورا خبر داد و گفت:‌ بعد از طرح موضوع در هیأت حل اختلاف وزارت کشور و ارائه تأییدیه مدارک پزشکی آقای مولوی از بنیاد شهید رأی به بازگشت این عضو شورا داده شد.

وی گفت: پس از ابلاغ حکم، ابراهیم مولوی در جلسات شورا حضور خواهد داشت و حضور جواد گیاه‌شناس غیرقانونی خواهد بود.

مولوی هفته گذشته در رابطه با تاریخ بازگشتش به شورا عنوان کرده بود به صورت رسمی در مراسم خاص معارفه روز یکشنبه در صحن شورا حضور پیدا خواهم کرد.

وی در این زمینه تأکید کرد: رأی شورای حل اختلاف مرکزی وزارت کشور قطعی است و جای اعتراض نخواهد داشت.

رئیس شورای شهر همدان امروز در گفت‌وگو با فارس بیان کرد: تاکنون هیچ حکمی از سوی هیأت حل اختلاف وزارت کشور به دست ما نرسیده و به همین دلیل جلسات ما طبق روند قبلی و با حضور آقای گیاه‌شناس برگزار خواهد شد.

کامران گردان با بیان اینکه در صورت ارسال حکم از سوی هیأت حل اختلاف وزارت کشور مطابق قوانین و مقررات عمل خواهیم کرد گفت: از آن جا که حکمی به دست ما نرسیده، آقای مولوی فردا نمی‌تواند در صحن شورا حضور یابد.

جواد گیاه‌شناس نیز در گفت‌وگو با فارس از رأی هیأت حل اختلاف وزارت کشور مبنی بر بازگشت مجدد ابراهیم مولوی به شورا اظهار بی‌اطلاعی کرد.

انتهای پیام /۸۹۰۳۳/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا