ایران و جهان

کلنگ زنی اولین واحدهای ویلایی مسکن ملی در مهریز به زمین می‌خورد


احسان خواجه رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حجت الاسلام رئیسی در ادامه سفر یک روزه خود به استان یزد به شهرستان مهریز سفر کردند و در این سفر کلنگ ساخت ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی ویلایی تک طبقه ۳ خواب در تمام شهرهای استان یزد به زمین خورد که ۶ هزار واحد آن مربوط به شهر یزد است.

این مسئول گفت: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در زمینه ساخت واحدهای مسکونی برای شهروندان در نهایت تصمیم به ویلایی سازی یک طبقه در تمامی شهرهای استان از جمله شهر یزد صورت گرفت و تا کنون بالغ بر یک هزار و ۲۲۶ هکتار از زمین‌های شهری استان شناسایی و مراحل قانونی و مجوزهای لازم برای واگذاری به متقاضیان انجام شده است و بخشی از آنها مراحل نهایی آماده سازی را طی می‌کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در سفر به شهرستان مهریز اولین طرح اقدام ملی ویلایی با افتتاح ۱۳۰ واحد ویلایی در قالب زمین‌های ۱۶۰ متری و با ۱۰۵ متر زیربنا به صورت دو خوابه در مهریز افتتاح خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: تاکنون ۱۱۸ هزار نفر متقاضی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد ثبت‌نام کردند که بیش از ۴۶ هزار نفر از آنها تأیید نهایی شده‌اند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا