ایران و جهان

کاهش وقوع جرائم خشن در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان، سرهنگ علی ملکی آهنگران در خصوص جرائم خشن و آمار ارتکاب آن در فروردین ماه امسال اظهار کرد: جرائم خشن از جمله جرائم مهم هستند که در کاهش احساس امنیت مردم نقش و تأثیر فراوانی دارند و بنابراین کنترل و کاهش این‌گونه جرائم به عنوان یکی از اولویت‌های مهم همه ساله در دستور کار ماموران نیروی انتظامی قرار دارد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه افزود: بررسی آمارها و گزارش‌های مرکز فرماندهی و کنترل فرماندهی انتظامی استان اصفهان نشان می‌دهد که میزان وقوع جرائم خشن در فروردین ماه امسال به طور قابل توجهی نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته و از طرفی اقدامات صورت گرفته از سیر نزولی این‌گونه جرائم در هر سال حکایت دارد.

وی در خصوص میزان کاهش برخی از جرائم خشن در فروردین ماه امسال گفت: در این ماه وقوع سرقت به عنف ۴۵ درصد، تجاوز به عنف ۱۲ درصد و سرقت مسلحانه نیز ۱۰۰ درصد کاهش داشته است.

ملکی آهنگران همچنین از افزایش ۱۱۸ درصدی کشف مواد مخدر در همین ماه خبر داد و یادآور شد: کشف محموله‌های سوخت قاچاق نیز ۱۵ درصد، کشف سلاح گرم و سرد ۴۶ درصد، دستگیری سارقان ۲۸ درصد و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر هم ۸۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

انتهای پیام/۶۳۰۶۲/پ/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا