ایران و جهان

کارگروه ویژه آسیب‌های اجتماعی در گلستان تشکیل شود


به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی شامگاه دوشنبه در دیدار با استاندار گلستان اظهار کرد: حاشیه‌نشینی یکی از آسیب‌های اجتماعی است که استان گلستان هم با آن درگیر است.

وی افزود: یکی از دلایل حاشیه‌نشینی مهاجرت بوده و مهاجرت عوامل مختلفی داشته که یکی از آن‌ها مهاجرت از روستا به شهر است.

حجت‌الاسلام خاموشی ادامه داد: بیشتر جمعیت گلستان روستایی است و به همین دلیل مسئله مهاجرت در گلستان حساس‌تر شده است.

وی تصریح کرد: باید برای جلوگیری از مهاجرت، به وضعیت روستاها رسیدگی شود، امکانات آن‌ها بیشتر شود و هزینه‌هایشان کاهش پیدا کند تا شاهد بازگشت مردم به روستاها باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اگر مهاجرت کنترل نشود شاهد حاشیه‌نشینی گسترده خواهیم بود و برای جلوگیری از فساد و فحشا حتماً باید اقدام جدی انجام شود.

وی ادامه داد: کارگروه ویژه آسیب‌های اجتماعی در کشور تشکیل‌شده که سازمان تبلیغات اسلامی هم عضوی از آن بوده و با ابلاغ رئیس‌جمهور در استان‌ها هم تشکیل می‌شود که استان گلستان در تشکیل این کارگروه باید پیشگام سایر استان‌ها باشد.

حجت‌الاسلام خاموشی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در کشور افزود: اگر آسیب‌های اجتماعی در کشور رسیدگی نشود انقلاب ما با آسیب جدی روبه‌رو می‌شود.

وی با اشاره به شیب تند طلاق در جامعه اظهار کرد: متأسفانه زندگی فرزندان خانواده‌های طلاق رو به نابودی می‌رود و در تهران شاهد پدیده خانه مجردی هستیم.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا