اخبار خوزستان

پنج میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا به مددجویان کمیته امداد خرمشهر پرداخت شد



سیدمشکور موسوی دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این مبلغ اعتبار به ۴۰ مددجوی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)خرمشهر در قالب تسهیلات ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون ریالی پرداخت شد.
وی افزود:به منظور استمرار و پایداری اشتغال مددجویان به ویژه در بخش اشتغال واحدهای تولید و خدماتی یک هزار مورد نظارت و بازدید از طرح ها به عمل آمده و نظارت بر حسن اجرای طرح ها نیز ادامه دارد.
وی برگزاری دوره های کارآفرینی ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی مددجویان را یادآور شد و گفت:به منظور ایجاد اشتغال فرزندان مددجویان دوره های کارآفرینی برای ۵۰ نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در خرمشهر در محل کانون کمیته امداد خرمشهر در حال برگزاری است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر با اشاره به توزیع سبد کالا در بین مددجویان تحت پوشش این اداره گفت: طی یک ماه گذشته عمدتا در ماه مبارک رمضان سه هزار و ۵۱۲ سبد کالا به مبلغ پنج میلیارد و ۳۰۱ میلیون و ۸۲۵ هزار ریال در بین مددجویان توزیع شد.
موسوی اظهار داشت: علاوه بر این چهار هزار و ۱۹۷ پرس غذای گرم به مبلغ ۵۹۷ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال نیز بین مددجویان توزیع شده است.
وی میزان پرداخت فطریه مردم خرمشهر را ۲میلیارد و ۱۰۶ میلیون و ۹۱۴ هزار ریال عنوان کرد و گفت: ۱۳۲ میلیون ۸۵۲ میلیون ریال فطریه سادات و هشت میلیون ۷۴۰ هزار ریال کفاره است.
دو هزار و ۵۰۰ خانوار در شهرستان خرمشهر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.
۷۱۰۰/۶۰۰۲/ ۳۰۱۵
خبرنگار : کمیله حجازی ** تنظیم: عدنان جواهری**انتشاردهنده : کبری آقازری


Source link

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا