ایران و جهان

پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در ۲۷تیر

پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته (‌سه‌شنبه، ۲۷تیر) در قسمت پایین قابل مشاهده است:

 

گزینه نظامی زیر میز است!

امروزه با توجه به اقتدار مثال‌زدنی جمهوری اسلامی ایران از یک‌ سو و افول قدرت آمریکا و اروپا و متحدان منطقه‌ای آن از سوی دیگر، بدیهی است که ادعای توسل به «گزینه‌ نظامی» فقط در حد و اندازه یک «لاف گزاف» قابل ارزیابی است.

 

تتلو با ظاهر متفاوت اما پشیمان از گذشته‌اش بر برخی از انقلابی‌های با ریش شرف دارد/ می‌دانستم امکان دارد سوژه برخی خناسان سیاسی شوم

آقای موسوی گفت در زمان تقدیر از مهمانان از جمله تتلو می‌خواهیم شما را هم دعوت کنیم تا در کنار دوستان دیگر هدیه آنها را بدهید، موافقید؟ گفتم مگر تتلو جذام دارد که من از او بترسم و دوری کنم؛ آقای مقصودلو گذشته‌ای داشته که از آن گذشته، اظهار پشیمانی کرده است.

 

سیاست آمریکا برای تغییر نظام ایران جواب نمی‌دهد/ توانمندی نظامی-موشکی ما برای مقابله با «صدام‌های منطقه» ضروری است

وزیر امور خارجه کشورمان در سخنرانی خود در شورای روابط خارجی آمریکا تأکید کرد: سیاست‌های آمریکا برای تغییر نظام ایران جواب نخواهد داد.

 

مردم خوزستان دیگر تحمل ادامه سیاست‌های انتقال آب را ندارند/ دولت به جای راحت‌ترین راه به فکر مدیریت منابع آب باشد

نماینده مردم اهواز با اشاره به اینکه مسئولان محیط زیست مدام می‌گویند موضوع انتقال آب در دولت یازدهم متوقف شده است، گفت: با وجود این ادعاها این دولت نیز دنبال توسعه و ادامه طرح‌های انتقال آب از رودهای خوزستان به فلات مرکزی است.

 

واشنگتن: ایران به روح برجام پایبند نبوده است

یک مقام ارشد دولت آمریکا گفته است که وزیر خارجه این کشور به کنگره آمریکا اطلاع داد که واشنگتن معتقد است علیرغم آنکه ایران از برجام پیروی می‌کند اما به روح برجام پایبند نبوده است.

 

برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

انتهای پیام/ز


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا