ایران و جهان

پخش زنده برنامه ترتیل خوانی «نوای ملکوت» بوشهر در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید حسین موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی کانال‌های اطلاع رسانی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خبر داد و اظهار داشت: مردم می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها و نیز تصاویر مربوط برگزاری برنامه نوای ملکوت در شهرستان‌های استان را با عضویت در کانال های اطلاع رسانی این ستاد در پیام رسان‌های داخلی به آدرس واحد @navaye_malekoot مشاهده نمایند.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر افزود: برنامه ترتیل خوانی در بوشهر از ساعت ۱۷:۳۰ به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز بوشهر روی آنتن می‌رود، همچنین این برنامه به صورت زنده از صفحه نوای ملکوت در پیام رسان اینستاگرام به آدرس @navaye.malekoot پخش می‌شود.

وی استان بوشهر را استانی قرآنی عنوان کرد و ابراز داشت: فعالیت نوجوانان و جوانان در حوزه قرآن بسیار چشمگیر است به طوریکه در چند سال گذشته شاهد رشد و شکوفایی فرزندان این استان و افتخار آفرینی آنان در عرصه‌های ملی بوده‌ایم.

موسوی افزود: یکی از برنامه‌های ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت برگزاری ویژه برنامه‌های ترتیل خوانی ویژه جوانان و نوجوانان در ماه مبارک رمضان است و همچون سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان برنامه ترتیل خوانی نوجوانان و جوانان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر را برگزار خواهیم کرد.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت بوشهر افزود: برنامه ترتیل خوانی در بوشهر از ساعت ۱۶:۳۰ با تلاوت مجلسی آیاتی از کلام الله مجید آغاز و سپس با تفسیر قرآن توسط کارشناس قرآنی ادامه می یابد، پس از آن نیز برنامه ترتل خوانی از ساعت ۱۷:۳۰ به صورت زنده از سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news
دکمه بازگشت به بالا