اخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوتیتر یکستون وسطورزشی

پایان مسابقات سراسری رشته های شنا و طناب کشی بانوان وزارت نیرو در اهواز

 

 

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ از اهواز، شامگاه پنجشنبه (۲۸ آذرماه) در آیین اختتامیه مسابقات سراسری شنا و طناب کشی بانوان وزارت نیرو، که با حضور ۱۳۱ ورزشکار از ۱۲ استان در اهواز برگزار شد، تیم ها و نفرات برتر معرفی شدند.

در مسابقات شنا که ششمین دوره آن برگزار شد، ۱۰ تیم شامل شرکت آب فاضلاب استان اصفهان ، صنعت آب و برق استان کرمان، شرکت آب و فاضلاب تهران، صنعت آب و برق استان زنجان، آب و فاضلاب تهران، شرکت مدیریت شبکه برق ایران، سازمان آب و برق خوزستان، صنعت آب برق استان یزد، منابع آب ایران و شرکت توزیع نیروی برق اهواز حضور داشتند.

این مسابقات در ۲ رشته کرال و قورباغه و ۶ رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال ، ۳۵ تا ۳۹ سال ، ۴۰ تا ۴۴ سال ، ۴۵ تا ۴۹ سال ، ۵۰ تا ۵۴ سال و ۵۵ سال به بالا برگزار شد و ورزشکاران در این رشته ها به رقابت پرداختند.

در این مسابقات سازمان آب و برق خوزستان با ۵ طلا، ۵ نقره و یک برنز، شرکت آب و فاضلاب تهران با ۵ طلا، ۳ نقره و ۴ برنز و شرکت مدیریت شبکه برق ایران با ۳ نقره و ۳ برنز بیشترین مدال را کسب کردند.

در چهاردهمین دوره مسابقات طناب کشی نیز، ۱۱ تیم شامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، صنعت آب و برق استان مرکزی، شرکت آب و فاضلاب تهران، صنعت آب و برق استان یزد، صنعت آب و برق سیستان و بلوچستان، صنعت آب و برق استان هرمزگان، صنعت آب و برق استان فارس، شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، صنعت آب و برق لرستان، صنعت آب و برق خوزستان (الف) و (ب) حضور داشتند.

در این مسابقات نیز صنعت آب برق سیستان و بلوچستان به مقام اول، صنعت آب و برق استان فارس به مقام دوم و شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به مقام سوم رسیدند؛ همچنین کاپ اخلاق، سهم صنعت آب و برق لرستان در این دوره از مسابقات بود.

لازم به ذکر است این مسابقات به مدت یک روز به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در سالن های ورزشی گیت بوستان این شهرستان برگزار شد.

همچنین گفتنی است، در پایان به رتبه های اول تا سوم مسابقات لوح تقدیر، مدال، کاپ و جایزه نقدی توسط دبیر شورای مرکز ورزش وزارت نیرو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اهداء شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا