اخبار خوزستان

نیروی انتظامی ارمغان آور نظم و امنیت در جامعه است


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی درشادگان  اظهار کرد: هفته گرامیداشت نیروی انتظامی فرصت مناسبی است که مردم با خدمات ارزنده نیروی انتظامی آشنا شوند چرا که تامین امنیت یکی از حساس‌ترین موضوعات جامعه بوده و نیروی انتظامی به خوبی این موضوع را تحقق بخشیده است.

وی افزود: بزرگترین شاخصه برای اقتدار و عزت یک کشور وجود امنیت در عرصه‌های مختلف است که خوشبختانه نیروی انتظامی توانسته است در حوزه فعالیتهای خود در بخش تامین امنیت از مردم و نظام نمره قبولی کسب کند.

امام جمعه شادگان در ادامه گفت: نیروی انتظامی جایگاه و شان و منزلت والایی دارد و مجاهد فی سبیل الله است که باید با خدمت به مردم، امنیت پایدار در جامعه ایجاد کند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی بواسطه وظیفه و رسالت مهمی که در ایجاد تامین امنیت و نظم جامعه ایفا می کند به همکاری همه دستگاههای اجرایی و مردم نیاز دارد.

حجت‌الاسلام شرفی در پایان از زحمات و خدمات کارکنان ناجا درشهرستان شادگان قدردانی کرد و گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است تا مردم با تلاش ها و خدمات شبانه روزی پلیس آشنا شده و از زحمات خالصانه این نیروی ولایی قدرانی کنند.
 


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا