اخبار خوزستاناقتصادیتیتر دوستون وسط

نماینده ولی فقیه در خوزستان: خدمات راه آهن در خوزستان تاکنون شایسته بوده و قابل تقدیر است

به گزارش خوز ۲۴ آیت ا… سید محمد علی موسوی جزایری روز چهارشنبه۷ شهریور در آیین بهره برداری از اتوبوس ریلی در ایستگاه راه آهن اهواز افزود: راه اندازی این اتوبوس ریلی یکی از اقدامات شایسته در راستای خدمت رسانی به مردم است.
وی گفت: خدمات راه آهن در خوزستان تاکنون شایسته بوده و از این به بعد نیز بی شک مطلوب تر می شود و قابل تقدیر است و امید است این خدمت رسانی ها همچنان ادامه داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بیان کرد: خدمات راه آهن تاکنون در حوزه برون شهری بوده و اکنون با اتوبوس ریلی در سطح شهر نیز به اتوبوسرانی کمک می کند.
آیت ا… جزایری ادامه داد: اکنون شرایط خاصی بر کشور حاکم است که باید صرفه جویی کنیم.
وی یادآور شد: احداث ایستگاه های راه آهن در مسیر های این اتوبوس ریلی و توجه به شهرستان های کم برخوردار از ضرورت ها است.
وی گفت: اکنون نرخ پروازها خیلی گران شده و دیگر بلیتی کمتر از سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال نیست و این امر شرایط را برای مردم ما دشوار کرده است.
وی افزود: تصمیم گرفتیم از این پس سفرهای استانی را با قطار برویم تا صرفه جویی در هزینه ها شود.
آیت ا… جزایری گفت: برای همدردی با مردم با وجود این گرانی ها باید فکری کرد و صرفه جویی کنیم؛ سفر با قطار هم راحت تر و هم کم هزینه تر است.
اتوبوس ریلی( ریل باس) شهری اهواز روز چهارشنبه همزمان با هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان راه آهن و خوزستان به بهره برداری رسید.
این اتوبوس ریلی نو با ظرفیت ۳۲۰ نفر در مسیرهای پرتردد شهری اهواز مسافران را در مسیر ایستگاه قدس – اهواز – کارون – میاندشت جابجا می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا