اخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسطفرهنگی

نماینده حقوقی UCMAS IRAN دراستان خوزستان خبرداد: برگزاری مسابقات استانی محاسبات ذهنی ریاضی با چرتکه در تیرماه

نماینده حقوقی UCMAS IRAN دراستان خوزستان از برگزاری ششمین دور این مسابقات استانی ،با حضور یکصد دانش آموز نخبه خبر داد .

محاسبه ریاضی با چرتکه نقش مهمی در شکوفایی استعداد دانش آموزان دارد

مدیر اسبق آموزش و پرورش ناحیه دو اهواز در نشست خبری برگزاری مسابقات استانی آموزش ریاضی به روش چرتکه ای (UCMAS IRAN ) ، بر ضرورت تغییر نگرش ها در آموزش هرچه سریعتر علوم ریاضی به دانش آموزان تاکید کرد

به گزارش خبرنگار خوز ۲۴ نورعلی رئیسی اظهار کرد : بکارگیری شیوه های سنتی یا کلاسیک ممکن است آنچنان که باید در شکوفایی استعداد دانش آموزان موتر نباشد. به دلیل تفاوت های فردی دانش آموزان اگز از شیوه های متفاوت وجدید تدریس استفاده کنیم می توانیم طیف وسیعی از دانش آموزان را به فراگیری محاسبات ذهنی وچرتکه ای سوق دهیم.

این مشاور ارشد آموزش گفت : بکارگیری شیوه ها ی تدریس محاسبه ذهنی ریاصیات ، باعت افزایش انگیره و شکوفایی هر چه بیشتر استعداد ریاضی دانش آموزان می‌شود.
وی افزود: نسل جدید هم علاقه وافری به این آموزش های تخصصی دارند چون این آموزش ها در کسب هر چه بیشتر مهارت فراگیری محاسبات ریاضی کارساز است.

برگزاری مسابقات استانی محاسبه ذهنی ریاضی با چرتکه در اهواز
نماینده حقوقی UCMAS IRAN دراستان خوزستان نیز دراین نشست خبری از برگزاری ششمین دور این مسابقات استانی ،با حضور یکصد دانش آموز نخبه خبر داد .
شادی لدنی با بیان اینکه یک چهارم این دانش آموزان از شهر اهواز هستند اظهار کرد :این مسابقات ۱۵ تیرماه در سالن شرکت ملی حفاری برگزار می شود و دانش آموزانی هم از شهرستان های رامهرمز ، رامشیر ،آبادان ، خرمشهر ، امیدیه وبهبهان دراین مسابقات استانی شرکت می کنند .
لدنی گفت :تا کنون کارنامه درخشانی در این عرصه داشتیم و سال گذشته نیز سهم خوزستان در کسب رتبه نخست مسابقات جهانی UCMAS IRAN چشمگیر بود.

نماینده حقوقی آموزش ریاضی به روش UCMAS درخوزستان بیان کرد : این رقابتهای علمی جای بسی افتخار دارد چون نشان می دهد خوزستان با همه محرومیتها و محدودیتهایش استعدادهای بالقوه ای از بابت پرورش استعدادهای درخشان دارد که می طلبد مسئولان ومدیران ارشد آموزش وپرورش درحمایت از این نوابع دست یاری به ما بدهند .
وی افزود: آموزش ریاضی به روش ucmas از سال ۱۳۹۱ در خوزستان آغاز شد و درحال حاضر دو هزار دانش آموز در استان این آموزش ها را فراگرفته اند که ۴۰۰نفر آنها از شهر اهواز هستند . ازاین تعداد ، ۲۵نفر دانش آموز نخبه انتخاب شدند که آمادگی کامل را برای حضور در مسابقات دارند و از آموزش های محاسبه ذهنی وچرتکه ای ریاضی بهره مند شده اند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا