ایران و جهان

نسبت جنسی تولد پسر به دختر در زنجان ۹۸ است

سید علی شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: وقایع حیاتی چهارگانه به صورت مستمر توسط ثبت احوال استان زنجان رصد می‌شود.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان تعداد کل ولادت ثبت شده در فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸ را برابر با یک هزار و ۴۶۴ واقعه اعلام کرد و ادامه داد: تعداد ولادت ثبت شده تا یک سال پس از وقوع در فروردین‌ماه سال‌جاری برابر با یک هزار۴۶۱ واقعه است که نشان می‌دهد درصد ثبت در مهلت ثبت تا یکسال در استان زنجان برابر ۹۹٫۳۸ درصد است.

وی اضافه کرد: تعداد ولادت ثبت شده در مهلت قانونی در فروردین‌ماه ۱۳۹۸ برابر با یک هزار و ۴۵۲ واقعه است.

شفیعی با اشاره به اینکه تعداد ولادت ثبت شده روزانه در فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸ به طور متوسط برابر با ۴۷ مورد واقعه ولادت بوده است، اظهار کرد: به طور تقریبی در هر یک ساعت دو واقعه ولادت در زنجان به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد موالید پسر در فروردین‌ماه سال‌جاری برابر با ۷۲۵ واقعه بوده است، خاطر نشان کرد: تعداد موالید دختر در فروردین‌ماه ۱۳۹۸ برابر با ۷۳۹ واقعه بوده است.

وی با اشاره به اینکه نسبت جنسی پسر به دختر در فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸ برابر با ۹۸ است، گفت: این بدان معنا است که به ازای ثبت تولد هر ۱۰۰دختر، تولد ۹۸ پسر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق۲۰


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا