ایران و جهان

ملی‌پوش تیراندازی با کمان: برای کسب سهمیه المپیک می‌جنگیم/ حمایت هیأت کافی نیست

امین پیر‌علی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص اعزام به چین برای برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی با کمان اظهار داشت: برای برپایی اردوی ۲ هفته‌ای به شهر گوانگجو چین اعزام می‌شویم، بعد از آن نیز مرحله اول مسابقات کاپ جهانی چین برگزار خواهد شد که در آن رقابت‌ها نیز شرکت می‌کنیم.

ملی‌پوش اصفهانی تیراندازی با کمان افزود: امیدوارم این اردو و مسابقه یک آماده‌سازی خوب برای مسابقه جهانی هلند باشد که اواخر خرداد‌ماه برای کسب سهمیه المپیک برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که تنها اصفهانی حاضر در تیم ملی ریکرو تیراندازی با کمان هستم، گفت: شرایط و امکانات در چین بهتر است، از نظر زمانی و آب و هوایی با چین اختلاف داریم؛ برای این‌که برای مسابقه بهتر آماده شویم و بتوانیم خودمان را وفق دهیم، ۲ هفته زودتر به چین می‌رویم.

پیرعلی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی هم بیان داشت: وضعیت تیم ملی ریکرو نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده است، تیم یک‌دستی را داریم و در مسابقات کشور‌های اسلامی نیز نتیجه خوبی گرفتیم؛ تیم رو به رشد است و امیدوارم بتوانیم با عملکرد خوب در چین و هلند، برای المپیک کسب سهمیه داشته باشیم فدراسیون تلاش خود را می‌کند.

ملی‌پوش اصفهانی تیراندازی با کمان در ادامه با اشاره به حمایت‌های فدراسیون عنوان کرد: همین اردو‌های بین‌المللی که برگزار می‌شود به پیشرفت تیم ملی کمک بزرگی برای افزایش رکورد می‌کند، تیم ملی ریکرو مقداری با سطح جهانی فاصله دارد و برای رسیدن به آن‌ها باید اردوی‌های مشترک بین‌المللی زیادی داشته باشیم تا به خودباوری برسیم که می‌توانیم با آن‌ها رقابت کنیم.

وی با بیان این‌که فدراسیون در خصوص تجهیزات نیز کمک‌های خوبی می‌کند تا ملی‌پوشان دغدغه خاصی نداشته باشند، گفت: هیأت تیراندازی اصفهان آن‌طور که باید و شاید کمک نمی‌کند، شاید بودجه کافی را ندارند چون حمایت خوبی از سوی آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

پیرعلی در پایان خاطر‌نشان کرد: همه شهرستان‌ها دوست دارند ملی‌پوش داشته باشند و ورزشکارشان برای مسابقات جهانی برود، در تیم ملی هستم و امکانش را ندارم مرتب به هیأت سر بزنم، توقع داشتم که هیأت خودش به فکر باشد که این‌طور نیست.

به گزارش فارس، تیم مردان متشکل از صادق اشرفی، محمد‌صادق کبودانی، رضا شبانی، امین پیرعلی و تیم بانوان متشکل از زهرا نعمتی، پارمیدا قاسمی، شیوا شجاع‌مهر و نیلوفر علیپور برای حضور در اردوی گوانگجو که تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت و مسابقات جهانی شانگهای در روز‌های ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه به چین اعزام می‌شوند.

انتهای پیام‌/۶۳۰۹۰/ر۲۰/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا