اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

مدیر کل کمیته امداد خوزستان؛ رویکرد جدید کمیته امداد خودکفایی مددجویان ، توانمندسازی و ایجاد شغل از طریق مشاغل نوین و دانش‌بنیان

شیبه به اشاره به همکاری کمیته امداد با پارک علم و فناوری خوزستان در زمینه توسعه اشتغال های دانش بنیان افزود:همکاری دوجانبه، درجهت بستر سازی مطلوب برای فعالیت شرکت های دانش بنیان و خلاق زیر مجموعه پارک موجب ایجاد اشتغال مولد و درآمدپایدار برای خانواده های تحت حمایت امداد می شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خوزستان ادامه داد: در راستای توسعه اشتغال های نوین،نوآورانه،خلاق و دانش بنیان نشست تخصصی اشتغال با پارک علم و فناوری استان آماده سازی بازگشایی مرکز نوآوری حامی با همکاری پارک علم و فناوری برگزار گردید.
ناجی عبیاوی افزود: پیرو تفاهم نامه قبلی با پارک علم و فناوری مبتنی بر توانمند سازی و پایدارسازی اقتصادی مددجویان، تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی جهت گیری سرمایه های اجتماعی دانشجویان و دانش آموختگان، هدف همکاری کمک و افزایش ثروت حمایت از محصول ، توانمندسازی اقشار آسیب پذیر با ایجاد مشاغل جدید و ارتقا مشاغل خانگی است.
در ادامه مدیر پارک علم و فناوری خوزستان ، در نحوه شناسایی استعداد ها حمایت و هدایت آنها، ارائه خدمات مشاوره علمی و برگزاری کارگاه های آموزشی پژوهشی در زمینه پیشرفت های علمی، توانمندسازی مخترعین مبتکران و تامین اعتبار مورد نیاز برای اعطای تسهیلات، همکاری می کند .
دکتر کاظمی نژاد بر لزوم نقش آفرینی بیشتر شرکتهای دانش بنیان و نخبگان در بکارگیری ظرفیت شرکت‌ها و مجموعه‌های ذیل پارک در توسعه اشتغال نیازمندان تاکید و آمادگی مجموعه پارک علم و فناوری خوزستان راجهت هرگونه همکاری اعلام کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا