اجتماعیاخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسطفرهنگی

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان خبر داد پرداخت ۶۵ هزار فقره تسهیلات به نیازمندان خوزستانی

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری خوز ۲۴ از استان خوزستان، جمشید هاشمی فرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در سال ۹۵ توسط کمیته امداد جهت عمل به سنت نیکوی قرض‌الحسنه و توانمندسازی نیازمندان تاسیس شده که صندوق امداد ولایت شعبه خوزستان از سال تاسیس تاکنون اقدام به پرداخت ۶۵ هزار فقره تسهیلات در زمینه‌های گوناگون کرده است.

 

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان با اشاره به نقش موثر همکاری خیران سازمان ها با صندوق امداد ولایت جهت خدمت رسانی بهتر به نیازمندان افزود: نشست مشترک هیئت مدیره موسسه خیریه امام علی (ع) غدیر اروند و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان جهت هم افزایی و تعامل بهتر برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: در این نشست توافق شد که موسسه خیریه امام علی (ع) غدیر اروند مبلغ پنج میلیارد ریال از محل کمک‌های خیرین و صندوق امداد ولایت نیز به همین مبلغ از محل اعتبارات خود جهت پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان جهت حل مشکل مسکن، اشتغال، جهیزیه و … تخصیص دهند.

 

هاشمی فرد تصریح کرد: تسهیلات در قالب کارگشایی ودیعه مسکن، طرح‌های اشتغال وخودکفایی، به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان خوزستان پرداخت شده است.

 

وی عنوان کرد: صندوق آمادگی دارد تا نسبت به جذب سپرده خیرین نیکوکار، مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه جهت پرداخت وام قرض‌الحسنه به نیازمندان با کلیه افراد اهل خیر و سازمان‌ها همکاری و هم افزایی ایجاد کند.

 

مدیر شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان از مردم نیکوکار خوزستان خواست تا با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق، ضمن ترویج سنت قرض‌الحسنه، به نیازمندان و محرومان جامعه کمک و آن‌ها را در رفع نیازهایشان یاری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا