اجتماعیاخبار خوزستاناقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان تاکید کرد؛ لزوم توجه به برنامه‌های چاه‌ محور و تاسیسات محور برای افزایش تولید

خوز ۲۴– مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان توجه به برنامه‌های چاه محور و تاسیسات محور را از مسائل مهم در افزایش تولید دانست.

 

به گزارش خوز ۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، امروز شنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳، جلسه تولید با حضور مدیرعامل، روئسا و مدیران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به برنامه‌ها و سیاست‌های تولید نفت در کشور، بر افزایش تولید نفت طبق چشم‌انداز و اهداف تعیین شده تاکید کرد.

وی برنامه‌های چاه محور و تاسیسات محور را از مسائل مهم در افزایش تولید عنوان کرد و افزود: در مسائل تاسیسات محور برنامه‌ریزی و عملیات و در مسائل چاه محور استفاده از ظرفیت فرآورشی کارخانه‌های موجود و رفع موانع تولید بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان تصریح کرد: پیگیری و ارائه گزارش‌های منظم از روند کار و برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف‌؛ بخش مهمی از تولید را شامل می‌شود.

وی بر نظارت دقیق بر کار‌ پیمانکاران تاکید کرد و گفت: اورهال و تعمیرات اساسی برای افزایش ظرفیت فرآورشی در کم‌تر از یک ماه در آزادگان شمالی یک رکورد محسوب می‌شود که با همت کارکنان و پرسنل زحمت‌کش این شرکت انجام شده است.

در این جلسه مدیران مناطق عملیاتی و بخش‌های مختلف نیز گزارشی از آخرین وضعیت تولید در چاه‌ها و میادین ارائه کردند.

تامین لوله برای خطوط نفتی به منظور افزایش تولید، نحوه و کیفیت فعالیت پیمانکاران و برنامه تولید تا پایان سال از دیگر مواردی بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news newsler
دکمه بازگشت به بالا