ایران و جهان

قطعی آب و برق در خوزستان وضعیت را برای مردم بحرانی کرده/ حدود ۳۰ روز است در حوزه انتخابیه من نه آب کشاورزی دارند نه آب لوله‌کشی

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به قطعی آب و برق در استان خوزستان گفت: قطع مکرر برق و آب در استان خوزستان وضعیت را برای مردم بحرانی کرده و مردم این استان از جمله مردم شادگان علاوه بر مشکل گرد و غبار در این روزها و در دمای بالای ۵۰ درجه با مشکل قطعی آب و برق نیز دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی افزود: مردم در شادگان نه آب برای کشاورزی دارند و نه آب برای شرب و وزارت نیرو نیز اقدام عملی را برای رفع این مشکل صورت نداده و تاکنون وعده و وعید داده شده است.

از سوی دیگر آبرسانی با تانکر جوابگوی این وضعیت نیست و با توجه به جمعیت بالای روستاها نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در شرایط فعلی ۳۰ روستای حوزه انتخابیه من نه آب کشاورزی دارند و نه آب لوله‌کشی. مرم با مشکل جدی در این‌باره مواجه هستند.

ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: مردم به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ مسئولی به فکر آنها نیست و کسی درد آنها را نمی‌داند و این موضوع بسیار نگران کننده‌ای است.

وی در پایان گفت: مشکل کار اینجاست که مسئولان منتظر می‌مانند تا مشکلات به یک بحران بزرگ تبدیل شود و در آن زمان کاری انجام دهند که بی‌فایده است و وقتی بحران خاتمه می‌یابد موضوع را فراموش می‌کنند و دنبال کار خود می‌روند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا