اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دو

فساد ستیزی از اصلی ترین دغدغه های مردم و اولویت اول شورای شهر و شهرداری اهواز است

فلسفی موضوع فساد ستیزی را از اصلی ترین دغدغه های مردم و اعضای شورای شهر دانست و عنوان کرد: فساد ستیزی از مهمترین دغدغه های مردم برای سالم سازی سیستم، اصلاح و تغییر است، انتخاب شهردار پاکدست نشان داد که باور مردم بجا بوده است. شهردار باید با اقتدار عمل کند و‌ از تجربیات دیگر کلانشهر ها استفاده کند.
فساد ستیزی از اصلی ترین دغدغه هی مردم و اولویت اول شورای شهر و شهرداری اهواز است

جعفر فلسفی رییس شورای شهر اهواز در آیین تودیع و معارفه شهردار کلانشهر اهواز که چهارشنبه ۱۲ مهر ۹۶ برگزار شد اظهار کرد: خداوند را شاکریم شورای پنجم توانست در اولین ماموریت خود سربلند بیرون بیاید و به خواست و دغدغه مردم پاسخ مثبت و هوشمندانه دهد.

وی افزود: حاصل یک ماه تلاش شبانه روزی اعضای شورا با انتخاب شهرداری متعهد، پرتلاش و پاک دست به ثمر نشست. انتخابی که هم رضایتمندی مردم، اقوام مختلف و نخبگان را در پی داشت، و‌هم رضایتمندی مسئولین را، این دستاورد بزرگی برای همه ما محسوب می شود.

فلسفی خاطرنشان کرد: حس اعتماد، رضایتمندی و خوشبینی و امیدواری و تلاش برای تقویت آن اولین ماموریت ماست. امیدواریم بتوانیم در این هدف موفق باشیم و این اعتماد را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه ریشه امیدواری مردم به باورهای جامعه بر میگردد خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر افرادی پاک دست و کاربلد هستند و دغدغه آنان دغدغه مردم است، در تصمیمات آن ها تدبیر حرف اول را می زند، انتخاب شهردار پاکدست نشان داد که باور مردم بجا بوده است.

رییس شورای شهر اهواز گفت: ما به عنوان اعضای شورای شهر به عهدی که با مردم بستیم پایبند خواهیم بود.

وی موضوع فساد ستیزی را از اصلی ترین دغدغه های مردم و اعضای شورای شهر دانست و عنوان کرد: فساد ستیزی از مهمترین دغدغه های مردم برای سالم سازی سیستم، اصلاح و تغییر است، شهردار باید با اقتدار عمل کند و‌ از تجربیات دیگر کلانشهر ها استفاده کند.

رییس شورای شهر اهواز یادآور شد: شورای شهر در اولین گام حمایت های قاطعی از شهردار داشته است و‌دست ایشان را برای تصمیم گیری برای شهر باز گذاشته است.

فلسفی در پایان با بیان اینکه همه دستگاه ها باید در زمینه هزینه های اداره شهر احساس مسئولیت کنند گفت: انتظار ما از مردم، مسئولین و‌سازمان های مردم نهاد آن است که در این زمینه شهردار را یاری کنند چراکه هزینه های اداره شهر بسیار سنگین می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا