اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسط

فرماندار اهواز در سمینار مسئولیت های اجتماعی: در مسئولیت های اجتماعی باید به سرمایه های اجتماعی و محیط زیست توجه شود

به گزارش خوز ۲۴ فرماندار اهواز در حاشیه سمینار CSR مسئولیت اجتماعی دولت و توسعه پایدار گفت: توسعه مفهومی چندبعدی است. با توجه به چندبعدی بودن مفهوم آن، ضرورت پایدار شدن توسعه می باشد.

نبی اله خون میرزائی گفت: باید به همه ی ابعاد و وجوه توسعه توجه داشت. مسئولیت های اجتماعی در حوزه فعالیت عمرانی که صورت می گیرد در جای خود بسیار مهم است. با توجه به اینکه یکی از بعدها بعد انسانی و جغرافیایی است باید از منظر خاص به آن پرداخته شود.

وی افزود: در وجه اول محور توسعه، نیروی انسانی است و باید در این مسئولیت های اجتماعی، توجه ویژه ای به نیروی انسانی شود.حفظ محیط زیست نیز از ضرورت های بسیار مهم پایدار ماندن توسعه است که در این زمینه هم آموزش نیروی انسانی و حفظ سرمایه انسانی از لازه است.این ها با یکدیگر می تواند فرآیند توسعه را از شکل یک بعدی خارج کنند و آن را شکل چندبعدی متناسب با همه ی ظرفیت ها و انجام مسئولیت های اجتماعی پیش برد.

فرماندار اهواز عمده اشکالات در خصوص مسئولیت های اجتماعی را نگاه تک بعدی به مفهوم توسعه دانست و گفت: از این منظر که انسان و سرمایه ی انسانی را به عنوان محور توسعه ببینیم، به موضوع نگاه نکرده ایم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا