ایران و جهان

عملیات زمینی مزدوران آمریکا در الحدیده را با قاطعیت پاسخ می‌دهیم


به گزارش خبرگزاری مهر، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت: نیروهای مسلح با قاطعیت تمام به تحرکات مزدوران در استان الحدیده که با تحریک آمریکا و انگلیس صورت می‌گیرد، پاسخ خواهیم داد.

مقام ارشد جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: آمریکا و انگلیس برای عملیات زمینی در یمن با مشارکت مزدوران آماده می‌شوند.

عضو شورای سیاسی انصارالله تاکید کرد که حملات به متجاوزان در حمایت از نوار غزه ادامه خواهد یافت و حمله اخیر به کشتی آمریکایی در دریای سرخ در پاسخ به حملات متجاوزگرایانه ائتلاف آمریکا و انگلیس به صعده انجام شد.

القحوم با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح یمن در برابر متجاوزان به خاک یمن گفت: دستان ما بر روی ماشه است و حمله اخیر در دریای سرخ، پیام آشکاری علیه ائتلاف آمریکا و انگلیس است و ارتش یمن هرگز دست از حمایت نوار غزه بر نخواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با شبکه خبری المیادین افزود: آمریکا و انگلیس برای عملیات زمینی در یمن با مشارکت مزدوران در الحدیده آماده می‌شوند و تحرکات آشکار آمریکا و انگلیس علیه یمن با مشارکت مزدورانش در عملیات زمینی علیه یمن با قاطعیت پاسخ داده خواهد شد.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا