اجتماعیاخبار خوزستانتیتر دوستون وسطفرهنگی

شمشمین دوره عالی مدیران حرفه ای روابط عمومی در اهواز برگزارشد

موسسه مشی فاخر با همکاری مرکز سرآمدان ارتباطات ایران برای نخستین بار در استان دوره بلندمدت آموزش روابط عمومی با عنوان دوره عالی مدیران حرفه ای روابط عمومی را به صورت ترمیک و ویژه منتخبی از مدیران روابط عمومی خوزستان برگزار کرد.

به گزارش خوز ۲۴ به نقل از روابط عمومی موسسه مشی فاخر، پس از دریافت مجوز آموزش کارکنان دولت از سازمان برنامه و بودجه استان توسط این موسسه، نخستین دوره بلند مدت و ترمیک روابط عمومی با بهره گیری از اساتید استانی و کشوری در تابستان سال جاری برنامه ریزی و به مرحله اجرا درآمد.

دوره مذکور دارای شش سرفصل کلی، که هر سرفصل در هشت ساعت تو سط اساتید خبره ارائه شد، یکی از ویژگی های بارز این دوره کارگاهی و کاربردی بودن آموزش توسط اساتید و مجریان بود.

نخستین ترم آموزش بلند مدت روابط عمومی در استان که با همکاری مرکز آموزشی سرآمدان ارتباطات ایران برگزار شد، از ۳۱ خرداد تا ۱۸ مرداد ماه سال جاری طول کشید و در انتها مدارک معتبری از طرف مرکزآموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری خوزستان، موسسه ICSکانادا و سازمان فنی و حرفه ای استان به فارغ التحصیلان اعطاء خواهد شد.

در آخرین کلاس آموزشی دوره عالی، مشی فاخر افتخار میزبانی استاد حبیب بهرامی بیرگانی پیشکسوت عرصه روابط عمومی و رسانه ، خانم ایراندخت کاشانی پیشکسوت روابط عمومی و فعال رسانه ای و خانم ثریا زندیار مدیر روابط عمومی و فعال رسانه ای در استان بود.

شایان ذکر است دوره عالی در ادامه آموزش های کاربردی موسسه مشی فاخر و مرکز سرآمدان ارتباطات ایران به عنوان نخستین آموزشگاه جامع ارتباطات در ایران برگزار و همچنین پذیرش ترم زمستان آن از ۲۰ مرداد ماه آغاز گردیده و علاقمندان به ثبت نام می توانند با شماره های ۳۳۳۳۵۴۷۶ و ۰۹۱۶۸۷۵۳۷۴۵   یا برای کسب اطلاع بیشتر به سایت: www.prrd.ir مراجعه نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا