اخبار خوزستانتیتر دوستون وسطفرهنگی

سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان خوزستان برگزار می‌شود

به گزارش خوز ۲۴ به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر چنانی معاون هنری و سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اقدام به اکران همزمان فیلم‌های بخش سودای سیمرغ در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر می‌نماید.

وی از برنامه‌های جنبی این جشنواره در استان خوزستان به برگزاری نشست‌ها، کارگاه‌ها و جلسات نقد و بررسی فیلم‌های اکران شده در طول مدت برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها متناسب با ایام فاطمیه تدارک دیده شده است.

چنانی در ادامه خاطر نشان کرد: امسال سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان خوزستان با اکران ١٢ تا ١۴ فیلم همراه خواهد بود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن اشاره به زمان برگزاری این جشنواره اعلام کرد: زمان برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان خوزستان از ١٢ تا ٢٢ بهمن خواهد بود که در روزهای ١٩ و ٢٠ به دلیل شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اکران فیلم نخواهیم داشت.

چنانی در پایان گفت: در اهواز سینما اکسین و سینما ساحل فیلم‌های این جشنواره را اکران خواهند کرد.

لازم به ذکر است، اسامی فیلم‌ها و بهای بلیط این جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا